استاندار یزد:

تدبیر فرزندان ایران، طومار تحریم ها را در هم پیچید

استاندار یزد گفت: با تدبیر فرزندان مدبر و با دانش ملت بزرگ ایران، طومار تحریم های ظالمانه با نیکی و آرامش در هم پیچید و دوست و دشمن در برابر حق طلبی و صلابت خردمندانه این مردم نجیب، سر تایید و تکریم فرود آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سیدمحمد میرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برجام با ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز ملت ایران و تلاش و جدیت همه دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی و همبستگی و انسجام ملی و مجاهدت تیم مذاکره کننده هسته ای به فرجام رسید.
وی ادامه داد: با همت بلند ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری طلوع پر فروغی خواهیم داشت که بیش از پیش رشد و بالندگی ملت رشید و فهیم ایران اسلامی را در بر داشته باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد خاطر نشان کرد: موفقیت برجام و به فرجام رسیدن آن فضای بهتری برای پیشرفت و توسعه کشور فراهم می کند.
میرمحمدی افزود: با اعلام رسمی اجرای برجام باردیگر چشم جهان و جهانیان به سرشت نیک، نهاد پاک، نوع دوستی و صلح دوستی توام با حفظ عزت و کرامت ایران و ایرانیان معطوف شده و ایران اسلامی به سوی افقی روشن تر و پر فروغ تر گشایش یافته است.
استاندار یزد تصریح کرد: امروز ایران جزیره امن و با ثبات منطقه است و به همت دانش، بینش و کارآمدی فرزندان خود، دیری نمی پاید که کانون رشد و توسعه همه جانبه در منطقه و چشم جهانیان به عظمت و شکوه آن دوخته خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..