تشکیل ستاد نوروزی در یزد

no-thumbs

شهردار یزد از تشکیل ستاد نوروزی شهرداری برای آماده کردن شهر خبر داد و به بیان گزارشی از برنامه‌هایی پرداخت که شهرداری برای استقبال از سال نو و خدمت رسانی به مسافران تدوین کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «محمدرضا عظیمی‌زاده» در آخرین جلسه شورای شهر از شورا خواست نمایندگان خود را برای حضور در ستاد نوروزی به‌منظور هماهنگی لازم به شهرداری معرفی کنند. وی در ادامه از پیشنهادهای ارائه شده از سوی بخش خصوصی برای کارخانه جنوب، پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مسائل مربوطه به کشتارگاه صنعتی و اجرای طرح‌های عمرانی شهر گزارش داد.
شهردار یزد همچنین گزارشی از تکمیل کتابخانه مرکزی، پیاده‌روسازی معابر شهری، آغاز کار اجرایی خیابان گندم‌بار، تملکات بلوار خاتم و پیش‌بینی بودجه سال ۹۵ ارائه کرد. اعضای شورای شهر یزد هم در این جلسه نظرات و پیشنهادهای خود را برای آماده شدن شهر به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی ارائه کردند.
ایجاد معابر و پارکینگ‌های درون محله‌ای و حفاظت از بافت تاریخی و جلوگیری از بروز ناامنی‌ها و مفاسد اخلاقی، ساخت سرویس بهداشتی در بافت قدیم، برنامه‌ریزی برای جذب گردشگران و اشتغالزایی دربافت قدیم از پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه بود. اعضای شورای شهر در ادامه جلسه به بررسی مسائل ومشکلات میدان میوه و تره‌بار مرکزی پرداختند. در این جلسه مقرر شد که تیپ الغدیر استان با هماهنگی سازمان عمران شهرداری برای ایجاد دسترسی موقت از میدان ورودی تیپ الغدیر اقدام کند. همچنین مقرر شد یک باب مغازه متعلق به شهرداری برای استفاده نانوایی به مدت یک‌سال در میدان به صورت اجاره به متقاضیان واگذار شود.
یکی دیگر از مصوبات این جلسه شورای شهر، هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای نصب علائم راهنمایی و رانندگی در میدان بود.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..