موزه هنرهای معاصر در یزد ایجاد می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: موزه هنرهای معاصر یزد به عنوان یک پروژه ملی در یزد ایجاد می‌شود.

علی غیاثی ندوشن در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که با حضور معاون وزیر ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۴۰  نشریه محلی در یزد فعال است که از این تعداد ۵ عنوان روزنامه هستند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ ترکیب تعداد نشریات به تفکیک شهرستان،  بیشترین تعداد نشریه در شهرستان یزد با ۱۰۴ و بعد از آن شهرستان‌های ابرکوه و اردکان ۶ نشریه، میبد ۴، اشکذر، بافق، تفت و مهریز دو نشریه بهاباد و خاتم هم یک نشریه دارند.

غیاثی ادامه داد: در دولت یازدهم هم ۳۲ نشریه خبری و ۲۲ پایگاه خبری مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه اکثر نشریات کثیرالانتشار کشوری در یزد در حال فعالیت هستند، گفت: موزه هنرهای معاصر جزو پروژه‌های ملی بودکه سال ۸۳ به یزد داده شده است.

وی افزود: برای این پروژه ۴ هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده و حوزه عمرانی وزارت‌خانه به دنبال این هستند که این طرح به مرحله اجرا برسد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..