رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

فعالیت های دهه فجر باید بر محور وحدت و یکپارچگی باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، "حجت الاسلام و المسلین فخرالدینی " در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان یزد با اعلام اینکه در استان یزد ۲۲ کمیته اصلی و ۱۰۰ ستاد ویژه ایام الله دهه فجر ۹۴ راه اندازی شده است افزود: برنامه های این ایام در راستای بصیرت افزایی تدوین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمنان این نظام محکوم به شکست خواهند بود اظهار داشت: متأسفانه برخی از کشورهای منطقه با برخی اقدامات در صدد مستأصل کردن نظام جمهوری اسلامی هستند که قطعاً در این مسیر شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا در زمان انتخابات وحدت مردم ما را بر هم بزنند و در اجرای آن خللی ایجاد کند.

" فخر الدینی " گفت: برنامه های ایام ا.. دهه فجر بیشتر باید سمت و سویش به وحدت و یکپارچگی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر اجرای برنامه های نو و خلاقانه در این ایام تاکید کرد و بیان کرد: برنامه های این دهه باید به خوبی توسط خبرنگاران برای مردم پوشش داده شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان در ادامه با تقدیر از تشکیل ستاد دهه فجر شهرستان یزد برای دومین سال پیاپی گفت: باید برای پرهیز از موازی کاری، تفکیکی بین کمیته های استان و شهرستان یزد صورت گیرد.

" سعید زارع " بر اجرای برنامه های شاد و مفرح در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه تأکید کرد و افزود: در سال جاری باید از برنامه ها واقدامات کلیشه ای که در سال های گذشته انجام می شده است، جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: از پنجم تا یازدهم بهمن به عنوان هفته استقبال از دهه فجر نامگذاری شده است که ضروری است با همکاری دستگاه های اجرایی سطح شهر تغییر پیدا کند.

" زارع " در پایان با اعلام عناوین روزهای ایام الله دهه فجر تصریح کرد: برنامه ها این ایام باید بر مبنای عناوین روزها تدوین شود.

بخش نظردهی بسته شده است..