به ریاست فرماندار یزد؛

جلسه شورای بهداشت شهرستان یزد تشکیل شد

پنجمین جلسه شورای بهداشت شهرستان یزد در سال جاری به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و سایر اعضاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تقدیر از اقدامات چندماه اخیر دستگاه های اجرایی عضو شورای بهداشت در راستای رفع مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان اظهار داشت: باید پس از کسب نظرات و جمع بندی، مصوبات شورا به سرعت اجرایی شود تا رضایت مردم را در برداشته باشد.

فرماندار یزد با اشاره به آلودگی هوای چند استان کشور در اواخر فصل پائیز و اوایل زمستان افزود: خوشبختانه در زمان پدیده وارونگی هوا، یزد با مشکلات کمتری نسبت به دیگر استان ها مواجه بود.

 وی اضافه کرد: جلوگیری از سوزاندن ضایعات و کنترل فعالیت کوره های آجر پزی از مهمترین دلایل در این زمینه کاهش آلودگی هوا بوده است.

" شاکری شمسی " در ادامه با اشاره به اینکه سال ۹۵ به عنوان سال خوش آمدگوئی به یزد نامگذاری شده  است تصریح کرد: در حال حاضر استان یزد به عنوان دومین مقصد گردشگران خارجی بعد از استان اصفهان مطرح می باشد.

فرماندار یزد در پایان با بیان اینکه توجه به امر بهداشت و سلامت به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های توسعه صنعت گردشگری می باشد اضافه کرد: از هم اکنون باید طرح هایی را به منظور رفع مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به ویژه در محدوده ی بافت تاریخی آماده و برای اجرا ارائه شود.

در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات در راستای کنترل و پیشگیری بیماری سالک و پیگیری در خصوص رفع مسائل و مشکلات تانکرهای حمل فاضلاب در سطح شهر یزد ارائه شد.

بخش نظردهی بسته شده است..