انصراف ۲۳ نفر از کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور امروز در نشست خبری از انصراف ۲۳ نفر از کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اظهار داشت: در انتخابات مجلس خبرنگان از ۸۰۱ نفری که ثبت‌نام کرده‌اند ۲۳ نفر انصراف دادند و استان تهران با ۷ نفر و استان کردستان با ۳ نفر بیشترین آمار انصراف دهندگان خبرگان را به خود اختصاص دادند.

 
وی درباره انصراف‌دهندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: براساس قانون در بحث انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با ۷۵ نفر، استان تهران با ۵۰ نفر و استان فارس با ۴۵ نفر بیشترین آمار انصراف دهندگان انتخابات مجلس دهم را به خود اختصاص دادند.
 
دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: از فردا به مدت ۷ روز روند هیئت‌های نظارت انتخابات در موضوع تایید صلاحیت‌ها به پایان می‌رسد و نامزدهای انتخابات ۲۰ روز فرصت دارند که نسبت به روند تایید صلاحیت‌های خود اعتراض کنند و این موضوع طبق قانون در فرصت ۳ روزها و طبق ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرصت ۷ روزه انجام می‌گیرد.
 
پورعلی مطلق در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری انتخابات مجلس تعرفه‌ها از سوی ستاد انتخابات چاپ شده و مهرها و صندوق‌های اخذ رای نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات آماده شده است.
تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..