معرفی مدیرعامل جدید بندرخشک پیشگامان

در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه تعاونی پیشگامان، مدیرعامل جدید بندرخشک پیشگامان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،در مراسمی با حضور محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان، بابایی، رئیس هیئت مدیره بندرخشک و همچنین مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره سایر شرکت های گروه تعاونی پیشگامان، رضایی به عنوان مدیرعامل بندرخشک پیشگامان معرفی شد.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در سخنانی با اشاره به روند اخذ مجوزها و همچنین فعالیت در حوزه اجرایی بندرخشک پیشگامان اظهار داشت: اولین بندرخشک تعاونی پیشگامان با رویکرد فعالیت در حوزه خدمات در سطح کشور ایجاد شده و بر این اساس گستره خدمات حمل و نقلی و ارزش افزوده را تعریف کرده است.
رضایی نژاد با اشاره به فعالیت های اجرایی صورت گرفته، گفت: خوشبختانه بعد از فاز مطالعاتی بندرخشک،  روند اجرایی در مسیر صحیح و درست طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست و ان شاالله سال آینده فاز یک به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: با توجه به زیرساخت هایی که در بندرخشک پیشگامان وجود دارد و همچنین اعتبار و اعتماد به یزدی ها در کل کشور، بندرخشک پیشگامان را به عنوان بزرگترین انبار با توانمندی های استراتژیک را در ایران و حتی منطقه معرفی خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در پایان با تشکر از اعتماد سهامداران به گروه تعاونی پیشگامان طی سال های گذشته، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و پسابرجام، حمل و نقل یکی از محورهای چهارگانه توسعه کشور قلمداد می شود و در گروه تعاونی پیشگامان، توسعه بندرخشک به عنوان محور فعالیت های این گروه تعریف شده و تمام توانمان را برای به ثمر رسیدن آن به کار خواهیم بست.
در ادامه این مراسم، محمدرضا بابایی، رئیس هیئت مدیره بندرخشک پیشگامان نیز در سخنانی با اشاره به نیاز کشور به مبحث لجستیک و حمل و نقل در کشور گفت: لجستیک و حمل و نقل از زیرساخت های هر کشور محسوب می شود و هر نهادی که در این حوزه ها فعالیت داشته باشد بسیار مهم، سود آور و استراتژیک قلمداد می شود.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند تغییر مدیرعامل بندرخشک پیشگامان، گفت: با توجه به فعالیت های دیگر در حوزه اجتماعی و از طرفی لزوم حضور تمام وقت در مدیریت بندرخشک، تصمیم به تغییر مدیرعاملی شرکت گرفتیم که با مشورت و رایزنی صورت گرفته، جناب آقای مهندس رضایی که به تازگی از عناوین دولتی بازنشست شده اند برای این سمت انتخاب شدند.
وی افزود: با نظر مثبت هیئت مدیره بندرخشک، ایشان به عنوان مدیرعامل فعالیت خواهند داشت و من نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره به وظایف عمل خواهم کرد.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از روند فعالیت های اجرایی بندرخشک را ارائه کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم رضایی مدیرعامل جدید بندرخشک در سخنان کوتاهی با ارائه رزومه فعالیت های خود ابراز امیدواری کرد فعالیت های اجرایی و زیرساختی این پروژه عظیم و ملی طبق برنامه اجرا شود.

بخش نظردهی بسته شده است..