مسئول کارگروه‌ هماهنگی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یزد:

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان یزدبلافاصله بعد از تایید صلاحیت ها معرفی می شود/مرکز هیچ دخالتی در نظر شورای اصلاح طلبان مناطق نخواهد کرد

مسئول کارگروه‌ هماهنگی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان یزد گفت:بعد از تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان بلافاصله کاندیدای نهایی هر یک از حوزه های انتخابیه استان یزد معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مرتضی مبلغ در گفتگو با تابناک یزد، با بیان اینکه کاندیدای نهایی هریک ازحوزه های انتخابیه از سوی شورای اصلاح طلبان همان منطقه معرفی می شوند،اظهار داشت:مرکز هیچ دخالتی در نظر شورای اصلاح طلبان مناطق نخواهد کرد.

وی در عین حال تصریح کرد:در صورت اختلاف و عدم جمع بندی در معرفی کاندیدای نهایی،مرکز در معرفی کاندیدای نهایی آن حوزه انتخابیه ورود می کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه افزود:به هر حال منتظریم تایید صلاحیت ها از سوی نگهبان اعلام شود،تا با سیر مراحل قانونی کاندیدای نهایی اصلاح طلبان را در هریک از مناطق معرفی نماییم.

وی گفت:خوشبختانه هیجچ اختلافی در شورای مشورتی اصلاح طلبان وجود ندارد و امیدوارم با جمع بندی که این شورا خواهد داشت یک کاندیدای شایسته از سوی شورای مشورتی معرفی شود.

بخش نظردهی بسته شده است..