فرماندار یزد تأکید کرد؛

مشارکت دانش آموزان یزدی در برنامه های دهه فجر

فرماندار یزد با مهم دانستن مشارکت دانش آموزان در برنامه های ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد : باید در برنامه های این ایام پر افتخار نقش مردم، دین و مذهب و رهبری های حضرت امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، دویست و بیستمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مدیران نواحی یک، دو و بخش زارچ آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم " محمد فاضلی " پیشکسوت فرهنگی و مطبوعات گفت: این مرحوم در طول مدت فعالیت خود به عنوان مسئول هفته نامه یزد امروز رویه اعتدال و صداقت را داشت و در زمینه روشنگری برای عموم مردم جامعه اقدامات شایسته ای را انجام داده است.

فرماندار یزد همچنین شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر به دست حکام آل سعود را نیز محکوم کرد و افزود: رژیم آل سعود با این اقدام خود بر ناتوانایی ها و اقدامات خارج از قوانین بین المللی که در این کشور رخ می دهد، اعتراف نموده است.

" شاکری شمسی " در ادامه با توجه به نزدیکی به ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۵۷ اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی از طریق گفتگو و مذاکره با شش قدرت جهانی می تواند به حقوق مسلم خود دست پیدا کند، این موفقیت در سایه اقتدار مردم ایران و رهبری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به دست آمده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد خاطرنشان کرد: نهاد آموزش و پرورش می تواند با ارائه آمارهای مقایسه ای از وضعیت شاخص ها در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف تبیین کند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمانی شکل گرفت که جهان به صورت دو قطب شرق و غرب اداره می شد افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه شعار نه شرقی و نه غربی ایجاد شد و علی رغم همه تهدیدات در این مدت توانسته پیروز و استوار به مسیر خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: ذهن نوجوانان و جوانان، ذهن پرسشگری است که می بایست با توجه به مقتضیات زمان به پرسش های آنان جواب داده شود.

" شاکری شمسی " با مهم دانستن مشارکت دانش آموزان در برنامه های ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد : باید در برنامه های این ایام پر افتخار نقش مردم، دین و مذهب و رهبری های حضرت امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود.

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش محملی است برای استفاده از خردجمعی و عقول صاحب نظران و متخصصان امر تعلیم و تربیت که می تواند پشتوانه علمی برای فعالیت های این نهاد مؤثر در جامعه باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد خواستار اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در شورای آموزش و پرورش شهرستان در دو سال گذشته شد و افزود: این هفته فرصت خوبی است تا با مصاحبه با صدا و سیما، خبرگزاری ها و جراید اهم اقدامات صورت گرفته به مردم اعلام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پرسش مهر ریاست محترم جمهور در ابتدای سال تحصیلی گفت: طرح سئوال و پرسشگری شروع حرکتی است که می تواند به نتایج مطلوبی در زمینه های مختلف منجر شود.

فرماندار یزد در پایان تصریح کرد: قطعاً اندیشه دانش آموزان در موضوع پسا برجام می تواند راه گشای بسیاری از مسائل و مشکلات کشور باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..