نمایشگاه تصاویر و زندگی نامه علمای یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نمایشگاه تصاویر و زندگی نامه های علمای یزد به همت حوزه علمیه استان یزد و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در ایام عید نوروز امسال برپا می شود.

به گزارش تابناک یزد،نشست هم اندیشی مسئولان حوزه و اوقاف و امور خیریه استان یزد، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد و مدیرکل و مسئولان اوقاف استان، در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای احیای موقوفات حوزوی و ترویج فرهنگ وقف در جامعه، مقرر شد نمایشگاه تصاویر و زندگی نامه های علمای یزد در ایام عید نوروز برای بازدید عموم مردم استان و گردشگران و توریست ها برپا شود.

قرار است در این نمایشگاه تصاویر و زندگی نامه ها و آثاری که از این بزرگان برجای مانده، با هدف آشنایی عموم مردم به ویژه جوانان با سیره و سوک علمی، معنوی، سیاسی، اجتماعی، و سبک زندگی مفاخر و تربیت یافتگان مکتب اسلام ، در معرض دید عموم قرار گیرد.

این نمایشگاه در ایام عید نوروز سال ۹۳ نیز در مدیریت حوزه علمیه استان یزد، واقع در خیابان مسجد جامع برپا شد که در ادامه به دلیل استقبال پرشور مردم از آن و محدودیت فضای نمایشگاه، به داخل مسجد جامع یزد منتقل شد.

 حوزه نیوز

 

بخش نظردهی بسته شده است..