اعزام ۸۰ مبلغ به نقاط مختلف یزد در دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد از اعزام ۸۰ مبلغ به مناطق مختلف این استان در ایام دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور، با بیان اینکه امروز حوزه های علمیه نقش اساسی در تبیین انقلاب اسلامی دارند و در این راستا نیز حضور مبلغان در بخش های مختلف جامعه امری اساسی است اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی در راستای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشد ما در استان یزد در راستای حضور مبلغان گام اساسی برداشته ایم که حضور بیش از ۴۰ نفر از مبلغان زن و مرد در بیش از ۴۰ مدرسه استان یزد به صورت تمام وقت از جمله این برنامه ها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: در صدد هستیم به مناسبت دهه فجر حداقل پنج گروه چهار تا ۶ نفره را به مدارس و آموزش و پرورش استان یزد اعزام کنیم زیرا مدارس و جوانان یکی از اولویت های ما برای آگاهی بخشی و تبیین انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: ما باید مشکلات و فسادهای جامعه قبل از انقلاب را برای جوانان و نسل امروز جامعه بازگو کنیم تا به خوبی آن دوران را بشناسند  و بدانند که از اول تا آخر حکومت افرادی فاسد بودند که در این جهت نیز اموزش و پرورش می تواند به خوبی انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ به روستاها از جمله امور اساسی در حوزه های علمیه است که ما تاکنون بیش از ۴۰ مبلغ به روستاها اعزام کرده ایم و قرار است برنامه های متنوعی را در دهه فجر در روستاها و مساجد استان برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده درصددیم تا بیش از ۸۰ مبلغی که ۴۳ نفر آن ها هم اکنون در مدارس و ۴۰ نفر دیگر آن ها در روستا ها مشغول به فعالیت هستند را با ساماندهی و برگزاری گردهمایی قبل از دهه فجر برای حضور هرچه فعال تر در برنامه های دهه فجر در سطح استان یزد آماده کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد در پایان گفت: برگزاری جلسات بصیرتی، محافل انس با قرآن و حضور در خانواده شهدا و غبارروبی قبور شهدا از جمله برنامه ها دیگر ما است.

حوزه نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..