محمد رضا عارف مطرح کرد:

تلاش اصلاح‌طلبان این است مجلسی که در راس امور باشد را احیاء کنند

دست مردم در انتخاب کاندیداهای مورد نظرشان باید باز باشد و تمام تلاش اصلاح‌طلبان این است که مجلسی که در راس امور باشد را احیاء کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان اینکه امیدوارم هیات‌های نظارت با دید و سیع به امر تایید صلاحیت‌ها بپردازند،تاکید کرد: دست مردم در انتخاب کاندیداهای مورد نظرشان باید باز باشد و تمام تلاش اصلاح‌طلبان این است که مجلسی که در راس امور باشد را احیاء کنند.

 دکتر محمدرضا عارف در دیدارهای  جداگانه با قشقایی‌های مقیم تهران و اصلاح‌طلبان ساوه ،ایل قشقایی را مردمانی نجیب،سخت‌کوش و شجاع دانست و گفت: قشقایی‌ها و عشایر قهرمان ما همیشه همراه و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند و در بزنگاه‌ها و زمانیکه دشمنان قصد تجاوز به خاک کشور را داشتند قهرمانانه از خاک مهین اسلامی دفاع کردند.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاظره مرحوم محمد بهمن بیگی از بزرگان ایل قشقایی به تعبیر رهبر فقید انقلاب که عشایر را ذخیره انقلاب می‌دانستند اشاره کرد و گفت: اگر نگاهی به تاریخ کشورمان بی‌اندازیم نقش موثر عشایر در رویدادهای مهم تاریخی را مشاهده می کنیم بخصوص در دوران مشروطه عشایر نقش مهمی در آن مقطع زمانی داشتند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری نقش عشایر بخصوص جوانان عشایر در دوران دفاع مقدس،تاکید کرد: ایل قشقایی و عشایر عزیزمان در صحنه‌های مختلف انقلاب بخصوص در عرصه انتخابات خوش درخشیدند و معتقدم تفکر قشقایی‌های عزیزمان همسو با تفکر اصلاح‌طلبی است.
وی ادامه داد: اطلاح‌طلبان می خواهند الگوی رفتاری که در انتخابات ۹۲ از خود نشان دادند تداوم یابد و انشالله گام دوم را در انتخابات مجلس با همراهی مردم بزرگوار کشورمان با موفقیت برخواهیم د اشت.
رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با قدردانی از نامزدی چهره‌های موجه و شاخص در اردوگاه اصلاح‌طلبان، تاکید کرد: به مردم کشورمان قول می‌دهیم در انتخابات اسفند ماه  لیستی منتشر کنیم که در شان مردم عزیز کشورمان و در چارچوب تفکر اصلاحات باشد.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان همواره اعتقاد عملی‌شان را به نظام اثبات کرده‌اند،گفت:تمام تلاش اصلاح‌طلبان این است که مجلسی که در راس امور باشد را احیاء کنند.
عارف با بیان اینکه فقر،فساد و تبعیض آفت یک حکومت محسوب می‌شود ،خاطرنشان کرد: اگر نارسایی‌هایی در کشور وجود دارد که حتما وجود دارد نباید آن را به حساب نظام گذاشت ،سوء مدیریت، بی تدبیری و کج سلیقه‌گی علت بسیاری از مشکلات و معضلات است که روی کار آمدن یک مجلس متخصص و کارآمد می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: این بیانیه را نباید به حساب امت اسلامی گذاشت چرا که ما حساب برخی دولت‌های تحمیل شده به امت اسلامی را از مردمان آن جدا می‌دانیم و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که قصد براندازی هیچ حکومتی را ندارد هر چند برخی کشورها خواب‌های شومی برای کشورمان دیده‌اند که هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
رئیس بنیاد امید ایرانیان برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور همه سلایق را تضمین کننده امنیت ملی نظام در داخل و خارج کشور دانست و گفت:  اهرم‌های قدرت در دست جریان رقیب اصلاحات است و هنر اصلاح طلبان همواره این بوده که در شرایط نابرابر پیروز میدان رقابت شوند.
وی در همین زمینه ادامه داد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کسانیکه نظام و رهبری را هم قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند نشان دهنده این است که دست مردم در انتخاب کاندیداهای مورد نظرشان باید باز باشد .امیدوارم هیات‌های نظارت با دید و سیع به امر تایید صلاحیت‌ها بپردازند.
رئیس شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه تاکنون به هیچ حوزه انتخابیه توصیه نکردم که چه کسی کاندیدای نهایی شود،چرا که  ساز و کار انتخاب کاندیدای نهایی ما بر اساس خرد جمعی و ساز و کار اعلام شده خواهد بود،تصریح کرد:در اردوگاه اصلاح طلبان هیچگونه اختلافی وجود ندارد هر چند بخشی از جریان رقیب تلاش می‌کند با جعل اخبار در رسانه‌های‌شان نشان دهند بین اصلاح طلبان اختلاف وجود دارد ولی تاکنون جریان اصلاح‌طلب با وحدت و همگرایی فعالیت های خود را دنبال کرده است.
عارف در پایان با اشاره به دغدغه حاضرین در جلسه درباره فساد اقتصادی در کشور،گفت: من هم قبول دارم که بعضا قبح فساد در کشور ریخته شده است مردم کشورمان خاطره‌های خوبی از دوران اصلاحات دارند چرا که مدیران دولت اصلاحات عموما به پاکدستی معروف بودند .امیدوارم مجلس آینده بتواند با اولویت رونق اقتصادی برنامه مقابله با فقر،فساد و تبعیض را نیز در دستور کار خود قرار دهد.روزنو

۱ دیدگاه

  • یزدی

    اگر شماهدف خدمت به مردم راداری نیازی نیست اصلاح طلب باشی خداپرست باش واز خداوند بترس وپیرو ولایت فقیه باش