طرح پردیسان اردکان به مزایده گذاشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون فرماندار اردکان از آغاز مزایده طرح پردیسان اردکان خبر داد و گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این بناها تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند که جهت شرکت در این مزایده اعلام آمادگی کنند.


"مصطفی پور دهقان اردکانی" با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه تکمیل طرح پردیسان در بافت تاریخی اردکان، اظهار کرد: با توجه به قول مساعد معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان مبنی بر این که طرح مذکور تا پایان سال به مزایده گذاشته می‌شود، مرحله فراخوان مزایده در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف و مسئولیت‌های صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و همچنین پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، تشریفات قانونی مزایده بنای تاریخی مجموعه چرخاب اردکان با عنوان طرح پردیسان اردکان در حال انجام است که بر همین اساس متقاضیان سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این بناها می‌توانند تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری جهت شرکت در این مزایده اعلام آمادگی کنند.

این مقام مسئول، زمان گشودن پاکت‌ نامه‌های شرکت‌کنندگان در مزایده را یازدهم بهمن‌ماه اعلام و اضافه کرد: برآورد هزینه مرمت این طرح ۱۵ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای طرح ۲۴ ماه تعیین شده است.

پور دهقان اردکانی در پایان نیز مبلغ پیشنهادی اجاره طرح پردیسان اردکان بر طبق برآوردهای انجام شده را ۴۰ میلیون ریال و مدت قرارداد بهره‌برداری آن را ۲۰ سال عنوان کرد.
 

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..