نماینده ولی فقیه در استان یزد خواستار شد:

بی طرفی مجریان در تمامی مراحل انتخابات/ تقدیر از اقدامات هیات اجرایی انتخابات استان یزد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مجلس مؤمن، خدوم داشته باشیم تا بتوانیم مسیر اعتلای کشور را بیش از پیش هموار سازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، اعضای هیأت اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان یزد با " آیت ا… ناصری " نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

" آیت ا… محمد رضا ناصری " در این دیدار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات در شهرستان یزد افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی همه رنج ها، سختی ها و شهادت ها بر این مبنا استوار بوده که نظام اسلام، استقلال و ارزشهای کشور حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان حفظ استقلال و عزت نظام را در دست کارگزاران،‌مسئولین، نمایندگان مجلس و … دانست و افزود: اگر مسئولین و مردم در مسیر پیروی از ولایت فقیه و رهبری قدم بردارند قطعاً عزت و استقلال کشور نیز حفظ خواهد شد.

امام جمعه یزد بر بی طرفی مجریان انتخابات در تمامی مراحل نیز تأکید کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا مجلس مؤمن و خدوم داشته باشیم تا بتوانیم مسیر اعتلای کشور را بیش از پیش هموار سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم اقدامات خود را ماندگار سازیم باید با برنامه ریزی و تعیین اهداف قدم برداریم.

امام جمعه شهر یزد گفت: لازمه رسیدن به اهداف نیز پرهیز از بدی ها،‌خدمت به بندگان و صداقت در امور است.

" آیت الله ناصری " با محکوم نمودن اقدامات برخی از کشورهای عربی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان جهان خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که برخی از کشورهای عربی منطقه با صرف هزینه های گزاف به دنبال رسیدن به اهداف زشت خود هستند که این اقدامات چیزی جز تشتت و تفرقه بین ملت های مسلمان جهان ندارد.

امام جمعه یزد با اشاره به سوابق دشمنان در کارشکنی ها برنامه های جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان این کشور از ابتدای انقلاب تا کنون به طریق مختلف سرمایه های مادی و معنوی این مرز و بوم را به تاراج برده اند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..