یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب بهداشت را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی نوین در سرمایه‌گذاری خارجی گفت: استان یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب بهداشت و درمان کشور را دارد.

 سیدمحمد میرمحمدی  در نشست سرمایه‌گذاری استان یزد با بیان اینکه بحث سرمایه‌گذاری در پساتحریم، از جمله ضرورت‌های فعلی و آینده استان یزد است، اظهار داشت: تحلیل و بررسی موانع و اقدامات انجام شده در راستای عملکرد واحدهای صنعتی استان ضروری است.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش گرایش به سرمایه‌گذاری به ویژه سرمایه‌گذاری خارجی گفت: تحریم‌های ظالمانه علیه نظام اسلامی ایران مهمترین عامل عدم سرمایه‌گذاری خارجی در استان یزد است.

میرمحمدی با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال به منظور برقراری امنیت‌اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه افزود: در دوره جدید، نگاه به سرمایه‌گذاری، نگاهی فرآیندی است.

وی آسیب شناسی عوامل مختلف عدم افزایش سرمایه‌گذاری در استان یزد را، از جمله ضرورت‌های توسعه اقتصادی یزد دانست و بیان کرد: مدیران و دست‌اندرکاران استان بیش از پیش نسبت به افزایش سرمایه‌گذاری حساس شوند.

استاندار یزد توجه ویژه به مباحث اجرایی در طرح‌های اقتصادی را از دیگر ضرورت‌های افزایش سرمایه‌گذاری در یزد عنوان کرد واظهار داشت: استان یزد به دلیل وجود پزشکان متخصص و پیشکسوت، ظرفیت‌ تبدیل شدن به قطب بهداشت و درمان کشور را دارد.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی و شرکت در نمایشگاه‌های اقتصادی، تصریح کرد: مسئولان و سرمایه‌گذاران استان دستاوردهای علمی و تجربی خود را در استان یزد عملیاتی کنند.

وی بررسی صلاحیت متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاری خارجی  در همراه با اشتغال‌زایی و تکنولوژی نوین در استان یزد انجام شود.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت ارتقای سطح فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در یزد گفت: مدیران اقتصادی فارغ از اهمیت لذت‌های اولیه اعلام گزارش عملکرد، با آینده‌نگری بیشتری نسبت به مدیریت و تدوین برنامه‌های افزایش سرمایه‌گذاری در استان یزد اقدام کنند.

میرمحمدی ایجاد زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری خارجی در استان یزد را ضروری دانست و بیان کرد: مدیران و دست‌اندرکاران با حمایت از سرمایه‌گذاران فعال، بستر گرایش به افزایش سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..