رییس هیئت شنای یزد: شنا و واترپلو یزد در حال احیاء

رییس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد از آمادگی تیمهای شنا و واترپلو یزد در رده های سنی مختلف خبر داد و تاکید کرد، شنا و واترپلو یزد در حال احیا شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از  روابط عمومی هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد، محمد رضا باغستانی با اشاره به موفقیت های پیاپی تیمهای شنا و واترپلو یزد در رده های سنی مختلف در مسابقات کشوری اعم از لیگ و مسابقات قهرمانی افزود: به لطف خداوند متعال و برنامه ریزی و تلاشهای دلسوزانه مربیان و همت و غیرت شناگران یزدی بعد از سالها توانستیم شنا و واترپلو یزد را به جایگاه رفیع و پرمنزلت گذشته نزدیک کنیم که البته هنوز تا رسیدن به قله پرافتخاری که شایسته خانواده شنای یزد است فاصله داریم و امیدواریم روند پیشرفت این رشته مفرح و جذاب همچنان با سرعت طی شود و خبرهای خوب از کسب موفقیت در این رشته هر روز شنیده شود.

باغستانی کسب قهرمانی تیم واترپلو ۱۳ و ۱۴ سال در مسابقات نوجوانان کشور و نایب قهرمانی تیم زیر ۱۷ سال در لیگ واترپلو کشور تا پایان مرحله دوم را نشانه جهش واترپلو یزد دانست و با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰۰ شناگر پسر و دختر در رده های سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان بصورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستند، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک همه این شناگران بتوانند با کسب مقامهای ارزشمند بر تارک ورزش کشور بدرخشند.

رییس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد همچنین به برگزاری دوره های مختلف بازآموزی ،مربیگری و داوری با حضور مربیان و داوران برجسته کشوری در یزد اشاره کرد و افزود: حضور بیش از ۱۳۰ داور و مربی در استان که همواره در حال ارتقای دانش فنی خود هستند کمک بزرگی به رشد و پیشرفت ورزش شنا و واترپلو نموده است.

باغستانی برگزاری جشنواره های استعدادیابی و لیگ های شنای آقایان و بانوان با حمایت شرکت های خصوصی را یاد آور شد و ضمن قدردانی از مشارکت و حمایت این مجموعه ها از هیئت شنای استان خواستار توجه بیشتر همگانی به این رشته جذاب در استان یزد شد.

رییس هیئت شنای استان یزد در پایان از همه خانواده های یزدی دعوت کرد تا با آموزش صحیح و اصولی ورزش شنا به فرزندان خود در پایگاه قهرمانی و آموزش شنای هیئت استان یزد سلامتی و نشاط را به آنان هدیه کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..