مدیر درمان تامین اجتماعی یزد:

۸۰درصد مردم استان یزد از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند/ با ظرفیت محدود در برابر درخواستهای نامحدود مردم مواجه هستیم

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد یکی از مهمترین مشکلات موجود بیمارستان و درمانگاههای تابعه این استان را ظرفیت محدود در برابر درخواستهای نامحدود مردم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محسن توحیدی فر در گفتگو با تابناک یزد،در پاسخ به انتقادات مردم به عملکرد بیمارستان شهدای کارگر یزد که زیر مجموعه تامین اجتماعی به شمار می رود،گفت:مشکل مردم یزد در بخش نوبیت دهی است.

وی گفت:با توجه به کرامات و تکریم ارباب رجوع، نوبت دهی این واحد درمانی به صورت تلفنی است و دیگر نیاز به حضور مردم برای اخذ وقت نیست.

این مقام مسئول با اشاره به یکسری مشکلات اقتصادی مردم،افزود:شرایط اقتصادی باعث شده هزینه های مردم در بخش خصوصی به ناچار به سمت واحدهای درمانی تامین اجتماعی روانه شود.

توحیدی فرافرود:از آنجاییکه ۸۰درصد مردم استان یزد از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند،باعث شده جمعیت زیادی به واحدهای درمانی تامین اجتماعی روانه شوند.

وی در عین حال گفت:۱۰درصد تخت های بیمارستانی در اختیار تامین اجتماعی است درحالیکه ۸۰در صد مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی افزود:به هر حال این آمارها نشان می دهد که واحد درمان تامین اجتماعی استان با ظرفیت محدود در برابر درخواستهای نامحدود مردم مواجه است.

بخش نظردهی بسته شده است..