“امید و آرامش، رونق اقتصادی”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان مباحث مطرح شده در جلسه امشب این شورا را تشریح کرد و گفت: انتخاب و تصویب شعار و امضای مشترک اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت در دستور کار عصر امروز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بود.

 
الهام فخاری در گفت‌‌وگو با ایلنا با اعلام این مطلب افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان با شعار "امید و آرامش، رونق اقتصادی" حضور خواهند داشت و با نام "ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان(گام دوم)" در فضای رقابت انتخاباتی فعالیت خواهند کرد.
 
 
 
وی گفت: در جلسه مذکور گزارشی از پیگیری، مذاکره و رایزنی با دستگاه های مرتبط با فرایند انتخابات ارایه شد . همچنین در جلسه امشب ضمن بررسی عملکرد هیات های اجرایی،  انتظارات مردم و نامزدهای انتخابات از نهادهای متصدی امر انتخابات مورد تاکید قرار گرفت.
 
مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان ادامه داد: در این جلسه اظهار امیدواری شد برگزارکنندگان انتخابات با حفظ چارچوب های قانونی، و پرهیز از خطاها و سلیقه های احتمالی، برگ زرین دیگری در جهت انسجام و یکپارچگی ملت عزیز و شریف ایران رقم بزنند.
 
وی از ارائه گزارش  علی صوفی، رییس ستاد اصلاح طلبان  تهران از روند تدارک و آماده سازی فعالیت های این ستاد در زمان مقرر خبر داد و گفت: درخصوص امور استانها،  ضمن گزارش وضعیت و هماهنگی استانها، آمادگی و انسجام اصلاح طلبان در سراسر کشور امیدبخش ارزیابی شد.
 
فخاری اظهار کرد: در پایان جلسه نیز آقای عارف از هماهنگی، همکاری و تلاش ارزنده همه شخصیت ها و احزاب اصلاح طلب در این مسیر صمیمانه سپاسگزاری کرد و شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان را در پیشبرد خرد جمعی و حرکت هماهنگ موفق و سربلند توصیف کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..