استاندار یزد:

تفرقه و نفاق، عامل بدبختی جامعه است/ قشری خاص، انقلاب را مصادره به مطلوب نکنند

امروز انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده است و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیاری از ملت‌های دنیا از خواب غفلت بیدار و نظام‌های الهی و اسلامی در جهان تقویت‌شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) استاندار یزد در نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ثبت‌نام قابل‌توجه داوطلبان برای مجلس خبرگان رهبری و به‌ویژه مجلس شورای اسلامی گفت: این اعلام آمادگی حداکثری کاندیدا‌ها از نقاط عزت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر و ۳۷ سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری، فرمانداران، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.


استاندار یزد در این جلسه ضمن گرامیداشت قیام خونین مردم قم و نقش مهم آن در بیداری ملت ایران اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده است و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیاری از ملت‌های دنیا از خواب غفلت بیدار و نظام‌های الهی و اسلامی در جهان تقویت‌شده‌اند.

سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: همه ملت ایران در پیروزی انقلاب نقش‌آفرین بودند و نظام متعلق به همه مردم است و شایسته نیست که یک قشر خاص یا گروه محدودی انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن را به نفع خود مصادره کنند.


میرمحمدی با اشاره به اینکه در ۳۷ مین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی باید به نکاتی توجه ویژه داشته باشیم؛ تصریح کرد: باز‌شناسی اندیشه‌ها، رفتار، اخلاق و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و معرفی این آرمان‌ها و ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان است زیرا آشنایی با اندیشه‌های امام راحل نیاز امروز و آینده همه ما است.
استاندار یزد گفت: یکی از تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ وحدت ملت بود زیرا بزرگ‌ترین مانع رشد، پیشرفت و ترقی کشور و عامل بدبختی جامعه تفرقه و نفاق است.


وی اظهار داشت: رهبری مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام ملت ایران پشت سر حضرت امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شد.
میرمحمدی ادامه داد: امروز قانون اساسی میثاق ملی همه ما تلقی می‌شود که با آراء بالای مردم به تأیید رسیده و همه مردم به این قانون اساسی وفادار هستند.


عالیترین مقام اجرایی استان افزود: می‌بایست تداوم و استمرار انقلاب اسلامی را همواره مدنظر قرار دهیم و فراموش نکنیم‌‌ همان ویژگی‌های اتحاد، انسجام، ایثار و فداکاری اوایل انقلاب را در بین ملت ایران حفظ کنیم و بزرگداشت ستاد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برای تحقق این مهم است.
وی تصریح کرد: نکته دیگر توجه به شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌هاست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از این سرزمین اسلامی برای ملت ایران حماسه‌ای جاویدان آفریدند و به قیمت جان خود آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند.
میرمحمدی با اشاره به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ضروری است که مراکز دانشگاهی و حرکت‌های جنبش دانشجویی نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و باید روحیه بالندگی و این نقش زنده و با طراوت در بین دانشجویان و دانشگاه‌ها حفظ شود.


ثبت‌نام حداکثری داوطلبان مجلس از نقاط قوت نظام است


استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که کشورهای منطقه درگیر تلاطم، برادرکشی، مسلمان کشی و جنگ و خونریزی هستند دارای اقتدار و صلابت کم‌نظیری است و عنایت الهی همواره شامل حال ملت ایران بوده است.
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با انجام حرکت‌های تفرقه‌آمیز و اطلاع‌رسانی کاذب به مردم قصد دارند حضور مردم در این انتخابات را کم‌رنگ نمایند و اینکه مقام معظم رهبری به بحث نفوذ دشمن اشاره می‌کنند نشانه اهمیت بسیار زیاد این موضوع است.


عالیترین مقام اجرایی استان ادامه داد: مشارکت پرشور مردم همراه بااحساس تکلیف درصحنه انتخابات سپری مستحکم و قوی در برابر توطئه‌های فرهنگی و سیاسی کشورهای استکباری علیه انقلاب اسلامی است.
میرمحمدی افزود: افزایش تعداد کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ثبت‌نام و مشارکت پرشور آن‌ها نشانه اقتدار، عزت، قدرت سیاسی، فرهنگی و علمی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید از همه‌کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم برای خدمت به ملت ایران قرار داده‌اند تقدیر نمود.
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه شاهد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی باشیم.

خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..