معرفی سرپرست جدید هیئت انجمن های ورزشی یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست جدید هیئت انجمن های ورزشی استان یزد با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید هیئت انجمن های ورزشی استان یزدبا حضور ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و رضا نارگانی رئیس روابط عمومی و کارشناس ارزیاب عملکرد هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین جمعی از مسئولین کمیته های این هیات در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت : هیئت انجمن های ورزشی یکی از پربار ترین و همچنین سخت ترین هیئت های ورزشی از جهت مدیریت است و به لحاظ دارا بودن تعداد کثیری از رشته های مفرح از نیروها ،استعداد ها ،ظرفیت ها و پتانسل های بالایی برخوردار است و امید است بتوانیم همانطور که تا الان شاهد بروز استعداد های زیادی در رشته های زیر نظر هیئت بودیم در آینده هم این روند ادامه پیدا کند و شاهد جایگاه والای این هیئت در بین هیئت های ورزشی باشیم.

کارگر ضمن تشکر از خدمات ۴ ساله کاظم دورایران گفت: تغییر مدیریت نشانه ی ضعف مدیر قبلی نیست بلکه نشان دهنده ی تغییر رویکرد یک سازمان است که امیدواریم شاهد تحول این رشته ی پر طرفدار در استان باشیم.

دورایران رئیس سابق هیئت انجمن های ورزشی استان نیز ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم در ادامه گفت: خدمت به نسل جوان و جامعه ورزشی هدف اصلی ماست. و سعی ما در این ۴ سال ارائه هر چه بهتر خدمات به ورزشکاران و ورزش دوستان و خانواده ها بوده است. خوشبختانه هیئت ما رشته های شاد و مفرحی دارد که حتی ورزشکاران می توانند در کنار خانواده هایشان به انجام ورزشهای گروهی بپردازند.

محمد صلواتی سرپرست جدید هیئت در ادامه این نشست افزود: در ورزش گروهی می توان زندگی کردن را مشاهده کرد زیرا تمام مهارت های زندگی اعم از تصمیم گیری، هدف گذاری، تعامل پذیری، همدلی و همزبانی و تیم سازی در خود گنجانده است .

وی افزود: استان یزد دارای پتانسل های بالایی است و امید است با استفاده از این پتانسل ها بتوانیم شاهد حضور پررنگ تر در عرصه ورزش استان باشیم.

در ادامه این مراسم معرفی کوتاهی از کمیته های زیر نظر هیئت و همچنین گزارشی از عملکرد توسط مسئولین رشته ها انجام شد.

در پایان نیز از زحمات  دور ایران رئیس سابق هیئت انجمن های ورزشی استان تقدیر به عمل آمد و محمد صلواتی به عنوان سرپرست جدید هیئت معرفی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..