گردشگری، اولویت اول شهرستان ابرکوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در ده ماهه سالجاری عملیات اجرایی ده پروژه زیرساخت گردشگری در شهرستان ابرکوه جهت استقرار و پذیرش گردشگران داخلی و خارجی آغاز گردیده است.

محمدرضا نصیری عنوان کرد: این پروژه ها که در بخش های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و توریستی می باشد شامل دو باب بوم گردی، دو واحد مجتمع بین راهی، یک مجموعه تفریحی و توریستی و چهار مجموعه اقامتی و یک کمپ کویرنوردی می باشد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهگی یزد در بازدید از پروژه های سرمایه گذاری شهرستان ابرکوه بیان داشت: شهرستان ابرکوه در مسیر اصلی و مثلث گردشگری استان های اصفهان، فارس و یزد قرار دارد و یکی از یازده شهر نمونه گردشگری کشور می باشد که می بایست زیرساخت های گردشگری آن تقویت گردد.

وی خاطرنشان ساخت: با ایجاد زیرساخت اقامتی و پذیرایی در این شهرستان می توان اقامت گردشگران را برنامه ریزی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به آثار تاریخی فراوان شهرستان و موقعیت جغرافیایی ویژه جهت سرمایه گذاری در پروژه های این شهرستان اظهار داشت: ایجاد اقامتگاه های بوم گردی، مجتمع های تفریحی و توریستی و اقامتگاه های سنتی از اولویت های گردشگری این شهرستان به شمار می رود.

نصیری عنوان کرد: با وجود روستاهای هدف گردشگری و ابنیه تاریخی متعدد در این شهرستان و همچنین همراهی و تعامل متولیان امر با سرمایه گذاران، رونق گردشگری ابرکوه را شاهد خواهیم بود.

طی جلسه ای که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی و بهمن برگزار گردید، فرماندار این شهرستان نیز با توجه به ویژگیها و پتانسیل های شهرستان خواستار توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان شد.

بخش نظردهی بسته شده است..