حمایت مالی بانک توسعه تعاون از ستاد دیه استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با اشاره به تفاهم‌نامه این بانک با ستاد دیه استان، از حمایت بانک توسعه تعاون از زندانیان نیازمند و افراد جامعه هدف ستاد دیه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد .


 "مهدی منتظری" مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در دیدار و گفت‌وگو با مدیر عامل ستاد دیه استان با تبیین و تشریح اهداف و خدمات بانک توسعه تعاون، به فعالیت‌های حمایتی این بانک اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با تخصیص منابع و کمک به تامین سرمایه کارآفرینان و افراد جویای کار در ایجاد اشتغال جدید، پشتیبان کارآفرینان باشیم.

وی ادامه داد: حفظ و بهبود اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بنگاه های اقتصادی موجود را از اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ایم.

منتظری با تاکید بر حمایت‌های این بانک از اقشار کم درآمد، خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک ۱۰۰ درصد دولتی، طبق اساسنامه مصوب و قوانین پولی و بانکی کشور با رویکرد توسعه‌ای در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و ابلاغیه مقام معظم رهبری و در جهت تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی و به منظور ارتقا و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بخش تعاون به منظور دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی، شکل گرفته است.

وی افزود: تلاش مجموعه بانک در این است تا بتواند با حمایت از کارآفرینان و تعاونی‌ها، در مسیر اشتغالزایی موثر و کارآمد قدم بردارد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به حمایت‌های مادی و معنوی بانک از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: در یک تعامل دو طرفه با ستاد دیه قصد داریم تا زندانیان نیازمند و افراد جامعه هدف ستاد دیه را از برنامه‌های حمایتی خود بهره‌مند سازیم و در ادامه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

"اسلام افشون" مدیر عامل ستاد دیه استان نیز در با ابراز خورسندی از این دیدار به فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد دیه اشاره کرد و افزود: ستاد دیه به عنوان یک مؤسسه خیریه و مردم نهاد، با هدف کمک به آزاد سازی زندانیانی که به دلیل عدم توانایی نسبت به پرداخت دین(حق الناس) در جرائم غیر عمد در زندان‌ها محبوس می‌باشند، فعالیت خود را در سراسر کشور تداوم بخشیده است.

وی جذب کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی و نهادها و ارگان‌های داخلی و خارجی، به منظور کمک به زندانیان نیازمند را از جمله اهداف ستاد دیه دانست و افزود: برنامه‌های حمایتی بانک توسعه تعاون از اقشار کم درآمد جامعه و کمک به تولید اشتغال موثر، مسیر خوبی را برای ما باز کرده تا بتوانیم در سایه این همکاری و تعامل، گوشه‌ای از مشکلات جامعه هدف خود را برطرف کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان این تعامل را منشا خیر و خدمات خوبی خواند و خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فیمابین، تلاش خواهیم کرد تا با حمایت‌های مالی بانک توسعه تعاون، گره‌ای از مشکلات زندانیان نیازمند را باز کنیم و بدین ترتیب شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..