تولید فیلم “نقاشی” در اردکان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس حوزه هنری استان یزد از تولید فیلم داستانی "نقاشی" به نویسندگی و کارگردانی "رضا صفدرخان" فیلمساز اردکانی خبر داد.


 "محمد صادق کوچک زاده" افزود: این فیلم کوتاه با موضوع حجاب در ژانر ملو درام به سفارش حوزه هنری استان یزد و با مشارکت شهرداری و فرمانداری شهرستان اردکان ساخته شده است.

 وی با اشاره به این که فیلم نقاشی در مدت هفت دقیقه تولید شده است، ادامه داد: "سینا اقبالی"، "زهره عبدالله زاده" و "هانیه دهستانی" در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 کوچک‌زاده افزود: امیر حاجی ده آبادی(تصویربردار)، میثم پور آقا کوچک(تدوین و صدا گذاری)، غلامرضا تاجی(دستیار کارگردان)،علی عبدالحسینی(صدابردار)، محمد حسین افضلی(دستیار تصویر بردار)، محمد رضا سعیدی پناه(منشی صحنه)، محمد رضا کریمی(مسئول فنی)، محمد مهدی حاجی ده آبادی(عکاس) و مریم قانعی(نقاش)، دیگر عوامل این فیلم هستند.

"رضا صفدرخان" متولد ۱۳۷۱ در اردکان، دارای مدرک کاردانی برق صنعتی است که فعالیت هنری‌اش را از سال ۸۷ در زمینه فیلم‌سازی، فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آغاز کرده و تاکنون شش فیلم داستانی و مستند ساخته است.

فیلم‌های داستانی "ابدی"، "احساس"، "داد"، "رضا"، "نقاشی" و مستند "سبک بالان عاشق"، از ساخته‌های این کارگردان جوان است.
 

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..