جشن بزرگ انقلاب در یزد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در برگزاری جشن‌های دهه فجر گفت: جشن بزرگ انقلاب در یزد برگزار می‌شود.

محمدرضا دشتی در نشست هماهنگی کمیته فضاسازی ستاددهه فجر استان یزد با بیان اینکه هدف از فضاسازی مراسم‌های ملی و مذهبی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جدید است، اظهار داشت: شناخت ظرفیت‌های موجود فرهنگی، هنری و علمی در مدیریت برنامه‌های ملی و مذهبی ضروری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت مشارکت سلیقه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های هنری دهه فجر، گفت: هنر نقش مهمی در انتقال اهداف انقلاب و ماندگاری بین اقشار مختلف جامعه دارد.

دشتی بهره‌گیری از شیوه‌های نوین هنری در تبلیغات محیطی را از جمله ضرورت‌های برنامه‌ریزی کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر دانست و بیان کرد: فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی به همبستگی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیاز دارد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراسم‌های دهه فجر افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته فضاسازی ستاد دهه فجر در یزد است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی استان یزد را در راستای ایجاد شور نشاط عمومی ضروری دانست و ادامه داد: توجه ویژه به مردمی بودن مراسم‌ و جشن‌های دهه فجر از دیگر موارد حائز اهمیت در این مورد است.

دشتی مشارکت با دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان در راستای برگزاری مراسم‌های جشن انقلاب در مساجد مختلف را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته فضاسازی ستاددهه فجر استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: مساجد به عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی نقش مهمی در تبیین و انتقال ارزش‌های امام خمینی(ره) به نسل جدید دارند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..