یادواره شهدای رسانه در یزد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت: یادواره شهدای رسانه استان یزد با تجلیل از خانواده این شهدا در یزد برگزار می‌شود.


سیدحسین راسخی با اشاره به سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که به عنوان روز بسیج رسانه نام گذاری شده، اظهار داشت: به مناسبت این روز، همایش روز قشر بسیج رسانه استان یزد در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان یزد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: همراه با این همایش، یادواره شهدای رسانه استان یزد هم با حضور و تجلیل از خانواده این شهدا، برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: همچنین برای بزرگداشت روز بسیج رسانه در یزد، برنامه‌های متنوعی از هفته قبل در استان اجرا شده است.

راسخی بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به غبارروبی گلزار شهدای رسانه استان، گلزار شهدای گمنام امیرچقماق و خلدبرین و همچنین گلزار شهدای خلدبرین یزد اشاره کرد.

وی حضور در منزل دو تن از شهدای رسانه استان و گفت‌و‌گو با خانواده این شهدا و همچنین برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا دانست.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در ارتباط با فعالیت‌های امسال بسیج رسانه در استان یزد، اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق دوره‌های خبرنگاری و رسانه‌ای در سال قبل و کسب رتبه اول کشوری توسط کانون بسیج رسانه یزد، امسال دوره خبرنگاری در تمام شهرستان‌های یزد و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت پرورش خبرنگاران متعهد به ارزش‌های انقلاب، گفت: پس از برگزاری این دوره‌ها و شرکت هنرآموزان در آزمون پایان دوره مقدماتی و تکمیلی، ۲۲۰ نفر از برگزیدگان افرادی که حد نصاب لازم را کسب کردند، به عضویت باشگاه خبرنگاران بسیج در استان یزد درآمدند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..