همدلی لازمه توسعه رشته کونگ فو در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برنامه ریزی ، تلاش و همدلی را لازمه توسعه رشته کونگ فو در این استان دانست.

نشست مسئولین هیات کونگ فو استان و روسای هیات های کونگ فو شهرستان ها با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، علی محمد دهقانی رئیس هیات کونگ فو استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: رشته کونگ فو از رشته های پرطرفدار و پرمخاطب است که در استان یزد نیز استعدادهای زیادی در این رشته هستند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده و شرایط برای پیشرفت ورزش کونگ فو در سطح استان فراهم شود.

مسعود شریعتی افزود: توسعه فرهنگ این ورزش با توجه به اینکه خواسته همگانی است، بسیار مهم است و باید توسعه کمی و کیفی رشته کونگ‌فو در دو بخش همگانی و قهرمانی مود توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد بر توجه به توسعه این رشته ورزشی و برنامه ریزی و تلاش تاکید کرد و گفت: در شهرستان یزد باشگاه های زیادی در رشته کونگ فو فعالیت دارند که نشان از علاقمندی مردم یزد به این رشته است که هیات کونگ فو استان و شهرستان یزد باید با تعامل و برنامه ریزی این رشته رزمی را بیش از پیش توسعه و زیرساخت های لازم را فراهم کنند.

رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و کارشناس ناظر بر عملکرد و ارزیابی هیات های ورزشی نیز در این نشست گفت: نظارت و  ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی با جدیت دنبال می شود  و هیات های که عملکرد قابل قبولی از خود بجا بگذارند مورد  تقدیر قرار خواهند گرفت و هیاتهای ضعیف نیز در صورتی که فعالیت خودشان را شروع نکنند دچار تغییر و تحول خواهند شد و در این طرح ارزیابی عملکرد به دنبال این هستیم تا جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم.

در پایان این نشست علی محمد دهقانی رئیس هیات کونگ فو استان یزد گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد و احکام مسئولین کمیته های هیات کونگ فو شهرستان یزد اعطا شد.

صدا و سیما

بخش نظردهی بسته شده است..