خبر خوش برای متقاضیان وام ازدواج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در اجرای بخش دوم طرح خروج از رکود دولت تدبیر و امید‌، مرحله اول صدور کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی‌، با تمهیدات و شرایط زیر از تاریخ ۹۴.۱۰.۱۹ انجام می شود.

 بانک مرکزی ج.ا.ا در اطلاعیه شماره یک خود تکلیف متقاضیان وام ازدواج را برای استفاده همزمان از کارت خرید اعتباری مشخص نمود:

"تمامی زوج‌هایی که مشمول تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و در در سامانه قرض‌الحسنه ازدواج ثبت‌نام نموده لیکن تاکنون موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نشده‌اند، می‌توانند علاوه بر تسهیلات مزبور، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نیز درخواست کنند.
به این منظور در چارچوب فصل (ح) دستورالعمل صدور کارت اعتباری مرابحه، حسب درخواست متقاضیان، برای هر یک از زوجین تا سقف پنجاه میلیون ریال، کارت اعتباری خرید کالای ایرانی صادر می‌شود. ضوابط و مدارک لازم برای دریافت کارت اعتباری همانند تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بوده و این کارت‌ها در بانکی که توسط زوجین معین شده است، صادر و تحویل می‌شوند.

درخواست کارت‌ اعتباری خرید کالای ایرانی از طریق تارنمای سامانه قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی و با در دست داشتن کد رهگیری مربوط به درخواست تسهیلات ازدواج از تاریخ ۹۴.۱۰.۱۹ امکان‌پذیر است.
مجدداً تاکید می‌شود که درخواست و دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به هیچ عنوان موجب تاخیر یا محرومیت از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج نبوده و این تسهیلات مطابق با روال گذشته و با تامین منابع توسط بانک عامل تخصیص خواهد یافت."

 

بخش نظردهی بسته شده است..