شکایت رسمی دولت از «یالثارات»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاونت حقوقی ریاست جمهوری با طرح شکایت رسمی در دادسرای فرهنگ و رسانه، علیه مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات» اقامه دعوا کرد.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسماً از مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات‌الحسین» ارگان رسمی «انصار حزب‌الله» به اتهام «توهین به رئیس جمهور و معاون وی» شکایت کرد.

 
این شکایت روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه جاری با استناد به ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی و بند (۸) ماده (۶) قانون مطبوعات، در دادسرای فرهنگ و رسانه مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت ثبت و از سوی معاون دادستان برای رسیدگی به شعبه چهارم این دادسرا ارجاع شد.
 
هیئت نظارت بر مطبوعات در هفته اخیر نیز در جلسه‌ای که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و غالب آن به مباحث نظارتی اختصاص یافت، پروانه هفته‌نامه «یالثارات» را با توجه به تبصره (٢) ماده (٦) قانون مطبوعات و به‌دلیل توهین به معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری لغو کرد.
 
در عین حال «انصار حزب‌الله» دو روز پس از لغو امتیاز ارگان رسمی خود اقدام به انتشار جدیدترین شماره این هفته‌نامه و عرضه آن در پیشخوان مطبوعاتی کرد که بررسی کارنامه معاون امور زنان رئیس جمهور و توضیحات مشروح دبیرکل این تشکل درباره مطالبی که در شماره‌های پیشین درباره شهیندخت مولاوردی نوشته بود، بخشی از گزارش های منتشره در آن است.
تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..