توصیه به پذیرفته‌شدگان آزمون آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حسین توکلی در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: برای شرکت در این آزمون تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر ثبت‌نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه سه‌هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش معرفی شدند، گفت: این افراد باید براساس مفاد اطلاعیه‌ای که بر روی سایت این سازمان قرار گرفته، اقدام کنند.
 حسین توکلی در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: برای شرکت در این آزمون تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر ثبت‌نام کردند و آزمون مذکور در روز جمعه ۲۷ شهریور برگزار شد. وی افزود: از تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر که اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، تعداد ۱۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده، فهرست اسامی تعداد سه‌هزار و ۱۸۳ نفر که از این تعداد ۶۸۲ نفر زن و دو هزار و ۵۸۱ نفر مرد هستند، دیروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

توکلی در پایان تأکید کرد: تمام افراد باید براساس مفاد اطلاعاتی که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته، برای طی مراحل گزینش اقدام کنند.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..