راه اندازی ۲۲ کمیته تخصصی ویژه ستاد دهه فجر در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت انجام پژوهش های انقلابی در عصر امروز، از راه‌اندازی۲۲ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر یزد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی در دومین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به ترویج فرهنگ بیداری اسلامی در جامعه، اظهار داشت: تحریف ارزش‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از جمله توطئه‌های استکبار علیه نظام اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی ۴ کارگروه تخصصی ویژه پیگیری امور برنامه‌های ستاد‌ دهه فجر در استان یزد گفت: ۲۲ کمیته تخصصی از سوی ستاد دهه فجر استان به منظور اجرا و تدوین برنامه‌های متنوع ملی و مذهبی در یزد تشکیل شد.

فخرالدینی تبیین افکار عمومی و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جدید را از جمله مهمترین وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از ولایت‌فقیه بین اقشار مختلف جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر افزود: اجرا برنامه‌های امیدبخش و ایجاد مشارکت عمومی اقشار مختلف جامعه در مراسم‌های ویژه دهه فجر از جمله ضرورت‌های برنامه‌ریزی در ستاد دهه فجر استان یزد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزاری جلسات تبیینی ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد را از دیگر موارد حائز اهمیت در مناسبت‌های ملی و مذهبی عنوان کرد: اظهار داشت: مراسم‌های دهه‌فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران است.

فخرالدینی اطلاع رسانی کامل و به موقع برنامه‌های دهه فجر توسط کمیته‌های تخصصی را از دیگر موارد حائز اهمیت در راستای تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و سیاسی دهه فجر در استان یزد دانست و بیان کرد: تبیین افکار عمومی در مورد ضرورت حضور پرشور در انتخابات از دیگر موارد ضروری در تدوین برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و علمی ستاد‌دهه فجر استان یزد است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..