تاکید استاندار یزد بر مردمی برگزار شدن جشنهای دهه فجر

no-thumbs

استاندار یزد بر مردمی برگزار شدن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز )سید محمد میر محمدی در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یزد افزود: انقلاب اسلامی با رهبری های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و همراهی و مشارکت مردم به پیروزی رسید .

وی ادامه داد: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره و تبیین شخصیت و ابعاد وجودی حضرت امام (ره) و جلب مشارکت مردم بنحو شایسته برگزار شود .
استاندار یزد تاکید کرد: نقش مردم در همراهی حضرت امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و باید ویژه برنامه های دهه فجر با همراهی آحاد مردم و وگذاری امور توسط مردم صورت گیرد .
میرمحمدی اظهار داشت: اجرای برنامه های محتوایی برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به مردم و بخصوص جوانان در اولویت قرار گیرد .
استاندار یزد تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های دقیق فرهنگی احساس مسئولیت نسل جوان را نسبت به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تقویت کرد .
میرمحمدی در ادامه به موانع توسعه جامعه اسلامی اشاره و از مهمترین آنها را تفرقه و فتنه بین جریانات مختلف در جامعه ذکر کرد که باید از آنها پرهیز شود .
استاندار یزد با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، برگزاری مناسب دهه فجر را زمینه ای برای جلب مشارکت مردم در انتخابات ذکر کرد .
میرمحمدی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی زمینه ساز مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است .
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی فعالیت ها باید در چارچوب مقررات و بر اساس مبانی نظام و انقلاب اسلامی و با حضور گسترده مردم برگزار شود .
استاندار یزد به حضور خوب کاندیداها برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره و آن را نشانه اقتدار انقلاب اسلامی ذکر کرد .
میرمحمدی با اشاره به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور بر لزوم همدلی ، تقویت مشارکت عمومی جامعه در مدیریت و اجرای برنامه های ملی و مذهبی تاکید کرد .
وی مشارکت خوب کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نشان دهنده مردمی بودن نظام و اقتدار آن در برابر دشمنان ذکر کرد .
استاندار یزد با قدردانی از تلاش های انجام گرفته بر برنامه ریزی و تداوم برنامه ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد .
در این نشست رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یزد بر برگزاری افزون بر چهار هزار برنامه در بخش های مختلف در سالجاری در سطح استان خبر داد .
محمد فخر الدینی گفت: در تمامی مناطق و شهرستان های استان یزد ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم و تشکل ها فعالیت دارند .
همچنین تعدادی از فرمانداران و روسای ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان به بیان برنامه های خود پرداختند .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..