بازگشت دوباره خیابانی به عرصه انتخابات

no-thumbs

مدرک تحصیلی جواد خیابانی که ایراداتی از سوی هیئت اجرایی انتخابات مجلس دهم در حوزه کرج به آن وارد شده بود از سوی وزارت علوم به تأیید رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) جواد خیابانی که با ورود به عرصه انتخابات مجلس دهم توجه همگان را به خود جلب و با واکنش‌های مختلفی همراه بود، طی روزهای گذشته پس از انتشار خبر عدم احراز صلاحیت وی توسط برخی رسانه‌ها دوباره در کانون اخبار قرار گرفت، به‌نحوی‌که حرف‌وحدیث‌های بسیاری در خصوص چرایی عدم‌تأیید صلاحیت وی در فضاهای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شد.
اما خیابانی روز گذشته به‌منظور پایان دادن به این شایعات در شرایطی که جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی وی را همراهی می‌کردند، با حضور در راهروهای وزارت علوم مستندات دانشگاهی خود را که کم تعداد نیز نبودند، برای اخذ تأیید به این وزارت خانه ارائه داد.
این گزارشگر نام‌آشنای فوتبال کشور که از حوزه کرج برای انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده است، درحالی‌که موفق به اخذ تأییدیه وزارت علوم شده بود، پس از خروج از ساختمان این وزارت خانه به مردم و حاضرین تعظیم کرده و در کنار آن‌ها به گرفتن عکس یادگاری پرداخت.
گفتنی است، بر اساس اعلام یک منبع نزدیک به جواد خیابانی، پس از اخذ این تأییدیه مشکل پرونده جواد خیابانی حل و احتمالاً صلاحیت وی از سوی هیئت اجرایی به تأیید می‌رسد.
لازم به ذکر است، جواد خیابانی هم‌اینک علاوه بر مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد خود که به تأیید وزارت علوم رسیده است، دانشجوی رشته جامعه‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تهران مرکز نیز است.
با این احتساب می‌توان از این ماجرا این‌گونه دریافت که صلاحیت جواد خیابانی تاکنون نه احراز و نه رد شده است، بلکه در حال حاضر کار در مرحله بررسی مدارک و استعلام‌های چهارگانه از مراجع مرتبط است، که برخی رسانه‌ها با برداشت اشتباه دست به درج تیترهایی همچون رد صلاحیت شدن جواد خیابانی زدند.
این در شرایطی است، که مردم چندان از قوانین انتخابات و روند بررسی احراز صلاحیت‌ها آگاه نبوده و نیاز است تا رسانه‌ها قانون را متذکر شوند.

خبر انلاین

بخش نظردهی بسته شده است..