تردد در بلوار فضیلت یزد تسهیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر منطقه ۳ شهرداری یزد گفت: با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، تردد در بلوار فضیلت یزد تسهیل و از بار ترافیکی کاسته می‌شود.

احمد خواجه‌منصوری،در بازدید از روند عملیات اجرایی بلوار فضیلت در یزد اظهار داشت: با تعریض و به‌سازی این بلوار، رفت و آمد در این منطقه تسهیل و از بار ترافیکی مناطق پرترافیک یزد نیز کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات به موقع است، بیان کرد: مردم صبر و حوصله بسیاری برای تکمیل این پروژه به خرج داده‌اند و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز، پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شود.

خواجه منصوری با تاکید بر اینکه این پروژه باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شود، تاکید کرد: با بهره‌برداری سریع‌تر از این پروژه باید رضایت شهروندان به طور کامل جلب شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری یزد با بیان اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده، هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: امیدواریم شهرداری مرکز به اختصاص و تامین این اعتبار توجه ویژه‌ای نشان دهد.

مسئول عمران شهرداری منطقه ۳ یزد نیز با بیان اینکه تعریض این بلوار بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه دارد، اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از چندی پیش آغاز شده و با تخصیص به موقع اعتبار، در زمان مقرر شده بهره‌برداری خواهد شد.

علیرضا ابویی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه شامل جمع‌آوری شبکه‌های برق فشار قوی، جمع‌آوری آسفالت موجود، اجرای سنگ جدول، زیرسازی و آسفالت مجدد است.

وی، هزینه جمع‌آوری شبکه‌های برق را نیز ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اجرای این پروژه مستلزم هزینه است و در صورتی که اعتبارات به موقع به طرح برسد، به موقع نیز از آن بهره‌برداری خواهد شد.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این بلوار، شریان ترافیکی قوی‌تری در شهر ایجاد می‌شود و رفت و آمد خودروها و عابران پیاده با لحاظ کردن نیازهای این بلوار، تسهیل می‌شود.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..