راه اندازی۹ دوربین کنترل سرعت در بافق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: تا ۱۵ روز آینده شاهد راه اندازی ۹ دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات در سطح شهر بافق خواهیم بود.

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ منصور جمشیدی  با بیان اینکه نصب این دوربین ها با همکاری پلیس راهور و شهرداری بافق خواهد بود افزود: با نصب این دوربین ها بزودی حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر حذف می شود.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: برای نصب و راه اندازی این دور بین ها بیش ازدو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از سوی شهرداری بافق هزینه و پرداخت شده است.
این مسوول، نصب دوربین های کنترل سرعت و کنترل تخلفات در سطح شهر بافق را کاری مهم و مقرون به صرفه خواند و اظهار داشت: با نصب این دوربین های،سرعت زیاد، تخلفات ورود ممنوع خودورها و توقف دوبل در سطح معابر شهر کنترل و ثبت و سپس اعمال قانون خواهد شد.
وی درخصوص اصلاح ساختار مهندسی معابر بافق هم گفت: در آینده نزدیک کارگروه پلیس راهور با محوریت فرماندار شهرستان بافق تشکیل می شود و طی بازدید از سطح شهر، نقاط حادثه خیز بررسی و مشکلات آن برطرف خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار بافق هم در نشست مذکور با اشاره به تدوین سند ترافیک این شهرستان گفت: با تدوین این سند در زمینه مسائل ترافیکی و ترویج فرهنگ ترافیک گام های بلندی برداشته می شود.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آزادسازی معابر سطح شهر به ویژه بلوار وحشی بافقی، با همکاری پلیس راهور تهیه می شود که با این اقدام ترافیک این نقطه از شهر بافق هم روانتر خواهد شد.
بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلو متری جنوبشرقی یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..