ایجاد ۱۰ بازارچه میوه و تره بار در یزد

no-thumbs

اعضای شورای اسلامی شهر یزد با طرح پیشنهادی مبنی بر ایجاد 10 بازارچه میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر برای تعدیل نرخ میوه، موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) برخی از اعضای شورای شهر طرح پیشنهادی به شورا ارائه کردند تا شهرداری از ظرفیت املاک موجود در شهر برای ایجاد بازارچه میوه و تره بار با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار اقدام کند. آنها املاک شهرداری واقع در مناطق آزادشهر، امامشهر، بلوار بسیج، خیابان سیدگلسرخ، پارک مارکار و سایر پارک‌های شهر را برای دایر کردن این بازارچه‌ها پیشنهاد کردند. موضوع در صحن علنی شورا مطرح شد و به تصویب رسید و قرار شد این بازارچه‌ها با اولویت غرفه دارانی که در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر در حال فعالیت هستند دایر شود. یکی دیگر از طرح‌های پیشنهادی اعضای شورای شهر در این جلسه تمدید قرارداد استفاده از اتومبیل ون در اختیار انجمن معلولان ضایعه نخاعی بود که مورد موافقت قرار گرفت.
برخی از اعضای شورای شهر از شهرداری خواستند که برای رعایت عدالت در استفاده از خدمات شهری و حمل و نقل عمومی و تسهیل تردد معلولان به ویژه معلولان ضایعه نخاعی، به تمدید قرارداد با انجمن معلولان ضایعه نخاعی به مدت ۱۰سال دیگر برای استفاده از خودروی ون مجهز شده اقدام کند.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..