سردار بوکان برابر تربیت نوین یزد به پیروزی رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،تیم فوتبال سردار بوکان در هفته دوازدهم از دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور توانست در یک دیدار خارج از خانه برابر میزبان خود تربیت نوین یزد به پیروزی دست پیدا کند.

 در ادامه این رقابت ها تیم فوتبال سردار بوکان میهمان تیم تربیت نوین یزد بود که توانست میزبان خود را با یک گل شکست دهد.
در این دیدار که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، علی استواری در دقیقه ۹۰ تک گل پیروزی بخش تیم فوتبال سردار بوکان را در این بازی به ثمر رساند.
هم اکنون سردار بوکان در جدول رده بندی این بازی ها از دوازده بازی خود با پنج برد، سه تساوی و چهار باخت و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول مسابقات قرار دارد.
در جدول رده بندی این بازی ها تیم کیمیا فرایند تهران با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های پارس جنوبی جم و بادران تهران به ترتیب با کسب ۲۴ و ۲۳ امتیاز در رده های دوم سوم هستند.
سردار بوکان دومین نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه وحدت این شهرستان میزبان تیم پارس جنوبی جم و شاگردان مهدی پاشازاده خواهد بود.
تیم سردار بوکان در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با تیم های شهرداری تبریز، بادران تهران، پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر، تربیت نوین یزد، کیمیا فرایند تهران، شهرداری کامیاران، ماهان شوشتر و کارگر بندر گز هم گروه است.
شهرستان بوکان با ۲۲۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
 

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..