بیمارستان خاتم با کمبود تخت روبروست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس شبکه بهداشت و درمان خاتم از کمبود تخت در بیمارستان آیت الله خاتمی برای بستری شدن بیماران این شهرستان خبر داد.علی اکبر موسوی  با اشاره به بعد مسافت زیاد شهرستان خاتم تا مرکز استان گفت: بدلیل بعد مسافت و وجود بیماران از اطراف این شهرستان در برخی از مواقع در بخش های داخلی با اشغال ۹۰ درصدی و گاها صد درصدی تخت روبرو می شویم که این مشکلاتی را برای بیمارانی که نیاز جدی به بستری دارند بوجود می آورد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۶۴ تخت فعال جهت ارائه خدمات به بیماران نیازمند در این بیمارستان وجود دارد.
رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی نیاز به بخش آی سی یو را نیز یکی دیگر از کمبودهای اساسی این بیمارستان دانست و افزود: نبود بخش آی سی ی و امکانات این بخش یکی از دغدغه های مهم مردم این شهرستان می باشد که این نیاز به راه اندازی این بخش را ضروری تر می کند.
موسوی اظهار داشت: در بیمارستان خاتم متخصص داخلی، اطفال، زنان و زایمان، قلب و جراحی حضور دائم دارند اما متخصص رادیولوژی نیز نیاز می باشد که با پیگیری های صورت گرفته امید داریم تا در آینده ای نزدیک یک متخصص در این بخش به صورت پاره وقت در جهت خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان حضور یابد.
وی حضور یک روانپزشک در بیمارستان خاتم را یک خبر خوب برای مردم این شهرستان بیان کرد و افزود: این متخصص در روزهای یک شنبه و دوشنبه در بیمارستان حضور فیزیکی دارد.
وی یادآور شد: از سال گذشته تا کنون در بیمارستان خاتم بخش های قلب، تست ورزش و اکو راه اندازی شده و احداث سرویس بهداشتی و بخش اداری، ایجاد دیوارپوش و کف پوش بیمارستان ، نصب و راه اندازی دستگاه امحای زباله با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شده است.
وی همچنین از راه اندازی بلوک زایمانی در حال احداث با ۲۶۰ متر زیر بنا و با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد ریال خبر داد.
موسوی با اشاره به طرح نظام سلامت گفت: مراجعه مردم با اجرای این طرح به بیمارستان زیاد شده و هم چنین حضور بیماران از اطراف شهرستان مزید بر این شلوغی شده است که این شلوغی در برخی از موارد موجب نارضایتی بیماران می شود.
وی وجود یک درمانگاه با حضور متخصصین حاضر در این بیمارستان را جهت ویزیت بیماران و جلوگیری از شلوغی بیمارستان یک الزام مهم اعلام کرد.
وی در پایان به احداث بیمارستان ۹۲ تخت خوابه در این شهرستان اشاره کرد و بیان نمود: با پیگیری های فرماندار شهرستان و خیر احداث این بیمارستان آقای محمودی نژاد امید داریم تا ساخت این بیمارستان هر چه سریعتر به پایان برسد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..