نگهداری معلم یزدی از۱۱ معلول بی‌سرپرست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نام «انیس شاه رحمانی»، معلم نمونه یزدی در میان برگزیدگان جشنواره جلوه‌های معلمی به خاطر نگهداری از ۱۱ کودک معلول بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌درخشد.

انیس شاه رحمانی، معاون آموزشی مدرسه مشکی باف یزد با ۲۶ سال سابقه کار فرهنگی هم‌اکنون بانی موسسه خیریه مرهم آلام کویر نیز هست و در این موسسه از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست که البته دچار معلولیت نیز هستند، نگهداری می‌کند.

این ۱۱ دختر معلول که دچار کم توانی ذهنی هستند، از سال ۹۰ زیر چتر حمایتی این معلم نمونه و فداکار قرار گرفته‌اند.

وی هم‌اکنون دانشجوی ترم آخر رشته مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد است و با همراهی همسر خود که او نیز مددکار اجتماعی است، اقدام به راه‌اندازی مرکز خیریه شبانه‌روزی نگهداری از کودکان معلول و کم توان ذهنی بی‌سرپرست یا بدسرپرست کرده است.

شاه‌رحمانی با همسر و سه فرزند خود به صورت خانوادگی این موسسه خیریه را راه‌اندازی کرده و به خاطر اینکه بتواند از عهده هزینه‌های این ۱۱ دختر بربیاید، علاوه بر کار در مدرسه، در سه مرکز دیگر نیز مشغول فعالیت و کار است.

در حال حاضر، مهمترین دغدغه این معلم نمونه، خرید خانه‌ای برای ۱۱ دخترش است و امیدوار است خیران در این زمینه او را همراهی کنند.

شاه رحمانی به دلیل همین فداکاری و برخورداری از روحیه ایثار، در جشنواره ملی جلوه‌های معلمی که در نهم دیماه برگزار شد، حائز مقام برتر شد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..