ادارات برگزیده مروج نماز در یزد تقدیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  ادارات برگزیده استان یزد در زمینه ترویج فرهنگ نماز همزمان با برگزاری اجلاس استانی نماز در یزد تجلیل شدند.

 احمد ترحمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در اجلاس استانی نماز با اشاره به اهیمت بررسی اقدامات انجام شده در زمینه نماز، اظهار داشت: بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت در زمینه ترویج فرهنگ نماز از جمله اقداماتی است که باید در زمینه ترویج فرهنگ نماز در جامعه انجام شود.

اجلاس نماز استان یزد با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و اعضای شورای اداری و جمعی از فعالان نماز استان یزد برگزار شد.

در این مراسم از ادارات برگزیده مروج نماز در یزد که پیش از سال ۹۳ به عنوان ادارات برگزیده انتخاب شده بودند، تقدیر شد.

اداره کل آموزش و پرورش، شرکت آب و فاضلاب استان یزد، شرکت برق منطقه‌ای یزد، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در این اجلاس تقدیر شدند.

همچنین در این اجلاس از اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، شرکت توزیع نیروی برق استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، اداره کل صدا و سیمای مرکز یزد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد دیگر اداراتی بودند که در این مراسم از آنها تقدیر و تشکر شد.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..