پیام امام جمعه یزد به اعدام شیخ نمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد باصدور پیامی اعدام شهید آیت الله نمر توسط آل سعود را محکوم کرد.

بنابر اعلام دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این پیام آورده است:

خبر شهادت حضرت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر بدست دژخیمان آل سعود نوکر سرسپرده آمریکای خائن، حیرت و تعجب جهان اسلام و آزادگان و صاحبان فضیلت و کرامت را برانگیخت.

با مراجعه به تاریخ اسلام و دقت در جبهه حق و باطل به روشنی در می‌یابیم که اعتقاد عمیق و استحکام و صلابت حق یاوران و حق مداران همچون اباذر (ره) درخشش مخصوصی دارد و علی الدوام صراط مستقیم خداوندی را فرا راه بشریت قرار می‌دهند.

در مقابل کفر با ایجاد روش های جنایتکارانه و خبیثانه خود سعی در خاموش کردن نور الهی داشتند که زهی خیال باطل، زیرا پویندگان حق و حقیقت با شهادت جاودانه می‌شوند و جاودانگی را ترویج و توسعه می‌دهند و باطل سرنوشتی جز محو شدن ندارد.

اینجانب شهادت عالم بزرگوارآیت الله نمر و همه مظلومان شهید در حجاز و دیگر بلاد اسلامی را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه علماء و مراجع و حوزه‌های علمیه و امت اسلامی و خانواده‌های عزیز شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و حشر شهداء با ائمه دین (ع) و پیروزی جهان اسلام را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

خبرآنلاین

 

بخش نظردهی بسته شده است..