آیا یک زن کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان یزدی می شود؟

رایزنی گسترده اصلاح طلبان یزدی برای اجماع نهایی

برخی منابع خبری از رایزنی های گسترده برخی از طیف های اصلاح طلبان برای اجماع نهایی یک کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر خبر می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  تابناک نوشت:از انجاییکه کاندیداهای متعددی ازاعتدالیون و اصلاح طلبان از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر کاندیدای انتخابات مجلس شده اند،شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای این حوزه انتخابیه برنامه ریزی و جلسات متناوبی برگزار کرده است.

در همین حال طی روزهای گذشته حتی تصمیم گیری شده است که در صورت رد صلاحیت چهره های شاخص این طیف،برخی کاندیداهای دیگر همچون دکتر امراللهی نخبه هسته ای یزد که از حوزه تهران ثبت نام نموده اند با انتقال حوزه انتخابیه تصمیم به کاندیداتوری ازحوزه یزد بگیرد.

البته اصلاح طلبان گزینه های دیگر همچون حمید رضا عارف و زهرا عابدینی را در پرونده خود دارند.

این دو کاندید انتخابات نیزدیدارهایی را با محمد رضا عارف رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان داشته اند و رایزنی های لازم را انجام داده اند،به طوریکه گفته می شود این دو کاندیدای جوان انتخاباتی توانسته اند تا حدودی اعتماد میز شورای مشورتی اصلاح طلبان را هم بدست آورند.

عابدینی فعال اجتماعی هم که احتمال رای آوری بالایی از او انتظار می رود دارای گرایش اعتدالی و مستقل هم است.در همین زمینه حتی عده ای از اعتدال گرایان هم نیم نگاهی برای حمایت از او دارند.

با این وصف کاندیداهای دیگری همچون زارع پورو دهستانی هم در لیست میز مشورتی قرار گرفته است اما از آنجاییکه میز مشورتی اصلاح طلبان بدنبال رای آوری و امتیاز بالایی از انتخابات است مصم است که با برند عارف از پدرش و عابدینی با توجه به چهره ای موجه در بین بانوان یزدی برد نهایی را در کارزار انتخابات از این حوزه انتخابیه بدست آورند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..