۶میلیاردبه طرح های عمرانی روستاهای بهاباد اختصاص یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، از اختصاص ۶ میلیارد ریال به طرح های عمرانی روستاهای شهرستان بهاباد خبر داد.

علیرضا قربانیان در آیین معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد افزود: با توجه به اهمیت توسعه در روستاها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران اقدامات ویژه ای در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به واگذاری ۲۰ واحد مسکونی در شهرک ولیعصر بهاباد به متقاضیان اظهار کرد: کار اجرایی این واحدهای مسکونی در سال گذشته آغاز و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصد در حال انجام است و بزودی به متقاضیان فاقد مسکن بهاباد واگذار می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بودجه های عمرانی روستاها که به بنیاد مسکن اختصاص یافته امسال بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با تخصیص آن شاهد توسعه روستاها در بخش های عمرانی باشیم.
قربانیان از پایان تهیه طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و گفت: تاکنون در بیش از ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان یزد این طرح اجرایی شده است.
این مسئول اضافه کرد: در بحث مقاوم سازی روستائی با اعتباراتی که از طریق تسهیلات به متقاضیان واحد های روستائی داده می شود، امیدواریم در شهرهای زیر ۱۲ هزار نفر به ویژه در شهرستان بهاباد بتوانیم ساختمان های مقاوم داشته باشیم.
در این آیین از خدمات مسلم فتاحی بهابادی قدردانی و مجتبی رفعییان بهابادی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان بهاباد معرفی شد.
شهرستان بهاباد با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری شرق یزد واقع است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..