نماینده اردکان:

مردم با سیاست‌های حاکمیت در قبال شهادت شیخ نمر همراه باشند

نماینده مردم اردکان با محکوم کردن شهادت شیخ نمر توسط آل سعود، این اقدام را آزمونی برای منادیان دموکراسی و حقوق بشر در جهان خواند و ابراز امیداری کرد که آنها با سکوت خود مشوقی برای تداوم این گونه جنایت‌ها نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) "محمدرضا تابش" افزود: احترام به حقوق اقلیت‌های دینی و اجتماعی در هر کشوری جزو بدیهی‌ترین وظایف حکومت‌هاست اما شاهد هستیم که آل سعود با در پیش گرفتن سیاست‌های تبعیض‌آمیز طایفه‌ای، کمترین توجهی به حقوق شهروندی ندارد.

 

وی اتهامات وارده به شیخ نمر را که در زمره مبارزین آزادیخواه بود را نادرست خواند و گفت: رژیم آل سعود خود عاملی برای رشد اقدامات تروریستی و فرقه گرایی در منطقه است.

 

تابش با تاکید بر پیگیری موضوع از طریق مجامع بین المللی برای احقاق حق شیعیان مظلوم عربستان و جلوگیری از اقدامات مشابه، گفت: این اقدام آزمونی برای منادیان دموکراسی و حقوق بشر در جهان است که امیدوارم با سکوت خود مشوقی برای تداوم این گونه جنایت‌ها نباشند.

 

نماینده مردم اردکان همچنین بر هوشیاری مسلمانان در مواجهه با تفرقه افکنی دشمنان تاکید کرد و با تشکر از ابراز احساسات مردم ، خواستار همراهی آنان با سیاست های حاکمیت در قبال این واقعه تاسف برانگیز شد.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..