خبری جالب:

یک شرکت یزدی، بلوک کامل تبلیغات صداوسیما را میخرد!

تعاونی تبلیغاتی پیشگامان پرواز از شرکت های عضو اتحادیه امور زیربنایی پیشگامان برای خرید بلوک کامل زمان های پخش آگهی های تلویزیونی سازمان صدا و سیما اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تعاونی پرواز اولین و بزرگترین تعاونی تبلیغاتی دانش بنیان در کشور یک روز پس از انتشار اسناد مزایده فروش زمان های پخش آگهی های تلویزیونی  شبکه های درون مرزی و برون مرزی سازمان صدا و سیما برنامه ریزی های قبلی خود را جهت ورود به این عرضه عملیاتی می کند.
 یکی از مدیران تعاونی پیشگامان پرواز با تایید این خبر گفت: اعلام آمادگی و درخواست تعاونی برای خرید زمان های پخش آگهی های تلویزیونی سازمان صدا و سیما از ماه ها قبل در دستور کار بررسی هیئت مدیره قرار گرفته و برآنیم با قدرت وارد این عرصه شویم. وی همچنین در خصوص برآورد قیمت نهایی واگذاری این بلوک هرگونه اظهار نظر کارشناسی در این زمینه را تابع بسیاری از متغیرهایی دانست که تا روز آخر تحویل اسناد ممکن است بر روی قیمت موثر باشد اما خاطر نشان ساخت بدون شک در رقابت گرم روزهای انتهایی این رقم بالاتر از رقم پایه اعلامی سازمان خواهد بود.
 تعاونی تبلیغات پیشگامان پرواز در حال حاضر با بیش از سی و پنج هزار سهامدار مستقیم و غیر مستقیم از فعالین عرصه تبلیغات رسانه ای کشور می باشد.
وی تاکید کرد: تعاونی پرواز آمادگی دارد با خرید زمان های پخش آگهی های تلویزیونی سازمان صدا و سیما به صورت کاملا تعاونی و با رویکرد مدیریت بخش تعاون، ارتقای بهره‌وری، افزایش بهینه سطح خدمات و اقدامات توسعه‌ای را با ارایه طرح جامع در این شرکت نهادینه کند.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..