پشت پرده استعفای رئیس هیئت ورزش‌های همگانی یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس مستعفی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد گفت: تحت فشار وزارت ورزش و جوانان و برای حفظ منافع مردم یزد ناچار به استعفا شدم.

وحیدرضا خباززاده یزدی با بیان اینکه هفته پیش استعفا دادم اظهار داشت: پشت پرده این استعفا فشار برخی عوامل در وزارت ورزش و جوانان بر مدیر این سازمان در استان بوده است.

وی ادامه داد: اصل موضوع مربوط به برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده همزمان با گرامیداشت هفته ناجا بود.

رئیس مستعفی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد افزود: نامه‌نگاری‌های زیادی از یکسال گذشته برای برگزاری همایش شده بود اما ۱۰ روز مانده به برگزاری همایش از سوی وزارت‌خانه اعلام شد که این پیاده‌روی باید در همدان برگزار شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی از سوی نمایندگان استان در مجلس انجام شد تا در نتیجه با نظر مکتوب شخص رئیس‌جمهور با برگزاری این همایش در یزد موافقت شد.

خباززاده با بیان اینکه از سال ۸۸ تاکنون همایش‌های زیادی در استان برگزار شده عنوان کرد: حدود یک‌ماه پیش در مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی از اینکه چرا همایش پیاده‌روی به یزد داده شده انتقاد شد و به مردم یزد توهین کردند که دفاع خوب و مودبانه‌ای ارائه دادم.

وی افزود: بعد از این مجمع بود که از سوی برخی عوامل در سطح وزارتخانه فشارهایی به استان وارد شد که برای حفظ منافع مردم استان از این سمت کناره‌گیری کردم.

خباززاده بیان داشت: از هفته پیش که استعفای خود را به فدراسیون دادم تا به امروز که پذیرفته شد بسیاری مخالف این استعفا بودند و حتی استعفا در فدراسیون به رای گذاشته شد که رای نیاورد اما در نتیجه با پیگیری‌های خودم استعفای من مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هر کس در هر پست و منصبی که خدمت می‌کند باید از حق و حقوق مردم یزد دفاع کند و برای منافع مردم قدم بردارد گفت: نباید در پستی که هستیم با رفتار‌های سلیقه‌ای برای حفظ سمت خود تلاش کنیم بلکه باید عرق داشته باشیم و برای مردم کار کنیم.

رئیس مستعفی هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش نمایندگان برای برگزاری این همایش در یزد اضافه کرد: امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس در همه زمینه‌ها پیگیر حق و حقوق مردم یزد باشند و از حق استان کوتاه‌ نیایند.

به گزارش فارس، خباززاده دو دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد فعالیت داشت و به عنوان نماینده مردم در شورای شهر یزد حضور دارد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..