برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه سما یزد

no-thumbs

در آستانه سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) وامام صادق(ع) ،جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی دبستان دخترانه سما یزد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ؛ مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه حضرت ولیعصر(عج) سما با حضور دکتر جعفری رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان ، سعیده بهادر زاده معاونت آموزش ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه ۲ یزد، محمد رضا رحیمی رئیس مرکزآموزشی وفرهنگی سما این مرکز و جمعی از مسئولین دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به اتفاق مدیران وکارکنان دبستان دخترانه سما و اولیاء دانش آموزان برگزارگردید .

در ابتدای این مراسم محمد رضا رحیمی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت امام صادق (ع) و پیامبر اکرم (ص) وجشن تکلیف به نوگلان تازه به تکلیف رسیده و تقدیر و تشکر ازحضورمسئولین و اولیاء دانش آموزان در این جشن معنوی،جشن تکلیف را از بزرگترین اعیاد برای هر انسان برشمرد،که تنها یکبار در طول زندگی برای او پیش خواهد آمد و لذا هرچه با شکوه تر برگزار کردن آن و اهمِّیت بخشیدن به آن را از وظایف اولیاء ومربیان برشمرد.

وی در ادامه داد: یادگیری احکام و پایندی به ارزشهای دین مبارک اسلام و داشتن زندگی به سبک اسلامی را که نقش مهمی درسعادت انسان ها دارد،از وظایف همه مکلفین برشمرد و از اولیاء و مربیان دانش آموزان خواست دراین مسیر چراغ راه دانش آموزان تازه مکلف شده باشند .

در ادامه دانش آموزان با قرائت پیمان نامه با خداوند عهد بستند که بانویی مومنه و صالحه و پیرو سیره حضرت زهرا (س) باشند.

ازدیگر برنامه های این مراسم می توان به قرائت قرآن، اجرای سرود ، عبادت و بیان آیات منتخب موضوعی توسط دانش آموزان تازه به تکلیف رسیده،اجرای مداحی وسخنرانی اشاره نمود.

 

 
     
     

بخش نظردهی بسته شده است..