پیام استاندار یزد به خانواده شهید محمدحسین مختاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) استاندار یزد در پیامی به خانواده محترم شهید معزز «حجه الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری حسن‌آباد» بازگشت پیکر مطهر این شهید را پس از سال‌ها به زادگاهش گرامی داشت.

متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:


خانواده محترم شهید معزز «حجه الاسلام محمدحسین مختاری حسن‌آباد»
 سلام‌علیکم
 درود بیکران بر شهیدان و شاهدانی که زندگان جاویدند و نزد خداوند منان، کرامت و عزتشان همیشگی است و فیض حضورشان در لاله‌زار این آب‌وخاک موجب برکت و خون پاکشان مایه بقای نظام و انقلاب اسلامی است.
و سلام به مادران و پدرانی که ثمره زندگی‌شان ستارگانی چنین تابناک است و حاصل تربیتشان سلحشورانی حماسه‌آفرین در عرصه حق‌طلبی.
این‌جانب به سهم خود بازگشت جسم پاک و مطهر شهید بزرگوارتان را پس از بیست‌وچند سال هجران و فراق به زادگاهش روستای حسن‌آباد رستاق گرامی می‌دارم و مقدمش را سرشار از باران رحمت الهی می‌بینم و به شما مادر فداکار و برادران و فرزند برومندش تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره موفق و سربلند باشید.
بی‌شک همه ما وامدار شهیدانیم و پیمانی که با شهیدان بسته‌ایم در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی و تلاش برای آبادانی این مملکت در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید پی خواهیم گرفت.
والسلام علی عبادالله الصالحین و الشهداء والصدیقین

 

بخش نظردهی بسته شده است..