آیین کلنگ زنی کتابخانه خیر ساز وحدت یزدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر استفاده از ظرفیت خیرین در تأمین فضاهای فرهنگی و اجتماعی استان ازجمله کتابخانه‌ها تأکید کرد.

 آیین کلنگ زنی کتابخانه خیر ساز وحدت یزدی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه‌های استان و جمعی از چهره‌های فرهنگی یزد در جنب مسجد حسنین یزد برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خوشبختانه خیرین در کنار ساخت مسجد، حسینیه و مدرسه امروز به ساخت کتابخانه‌ها به‌عنوان مراکزی که در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای دینی و ملی ما نقش مهمی ایفا می‌کنند توجه ویژه‌ای دارند و در این حوزه اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است.

 

«محمدعلی طالبی» ادامه داد: باید از این ظرفیت در راستای تأمین فضاهای فرهنگی و اجتماعی که جامعه و مردم به آن نیاز بیشتری دارند استفاده کنیم.

 

وی افزود: شایسته است همه و به‌ویژه مسئولان استان از قدم‌های خیری که در جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان برداشته می‌شود، حمایت نمایند.

 

طالبی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از خانواده فرهیخته و فرهنگی مرحوم وحدت یزدی و سایر خیرین کتابخانه ساز استان اظهار امیدواری کرد: هر فردی در هر مسئولیتی که قرار دارد بتواند به نحو شایسته به مردم و جامعه خدمت نماید.

 

مدیرکل کتابخانه‌های استان نیز در این مراسم از اقدامات شایسته خیرین در امر ساخت کتابخانه‌ها تقدیر کرد.

 

«رقیه دوست فاطمی‌ها» ساخت کتابخانه را از آثار خیر و ماندگاری دانست که برکات آن در زمان حیات و پس‌ازآن نیز به شخص خی‍‌‌‌ر خواهد رسید.

 

گفتنی است کتابخانه وحدت یزدی به‌صورت پروژه‌ای که ۱۰۰ درصد اعتبار آن توسط خانواده مرحوم «غلامحسین وحدت یزدی» از چهره‌های فرهنگی استان تأمین خواهد شد، جنب مسجد حسنین منطقه صفائیه یزد واقع در بلوار شهیدان اشرف ساخته خواهد شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..