درد دل های کاپیتان تیم گوهر کویر یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) پای صحبت های کاپیتان تیم گوهر کویر نشسته و درد دل های وی را گوش دادیم و از شما نیز دعوت می کنیم آنها را بخوانید.

تیم گوهر کویر زاهدان در شرایطی به بازی های خود در لیگ برتر والیبال ادامه می دهد که در سیزده بازی که انجام داده هیچ بردی کسب نکرده است، این تیم در حال حاضر با سیزده بازی و سیزده شکست در قعر جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که منطقی به وضعیت این تیم نگاه کنیم، هیچ شانسی برای بقای این تیم در لیگ وجود ندارد.

سفر دو روزه این تیم با قطار از شهر زاهدان به تبریز یکی از اتفاقات عجیبی بود که ما را به وادار به ورود به وضعیت این تیم کرد. پس از بازی تیم های شهرداری تبریز و گوهر کویر یزد فرصتی دست داد تا پای صحبت های کاپیتان این تیم نشسته و دردل دهای او را بشنویم:

جدایی بازیکنان اصلی به دلیل مشکلات مالی

بازیکنان اصلی و غیر بومی ما به خاطر مشکلات مالی از تیم جدا شدند و ما اینک با یک سری بازیکن جوان ۱۷-۱۸ ساله بازی ها را ادامه می دهیم. من خودم در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم و اینک اجبارا در پست غیر تخصصی ام بازی می کنم، پست اصلی من سرعتی زن است اما چون دریافت کننده نداشتیم ناچارا در این پست بازی کردم.

سفر چهل ساعته از زاهدان به تبریز!

ما برای بازی با شهردای تبریز بیش از چهل ساعت از زاهدان تا تهران و از تهران تا تبریز را با قطار پیمودیم و چند ساعتی را هم در تهران الاف بودیم. تیم ما سه چهار ساعت به شروع بازی مانده وارد شهر تبریز شد و بدن هایمان خسته و کوفته بود و حتی نای تکان خوردن نداشتیم. تنها دلیل حضور ما در این دیدار حفظ سهیمه شهرمان بود وگرنه به هیچ عنوان آمادگی حضور در چنین بازی را با این وضعیت نداشتیم.ما به هیچ عنوان توان بازی کردن نداشتیم. تمرین کافی هم که نکرده بودیم و دو تن از بازیکنانمان نیز تازه امروز به ما پیوسته بودند.

وضعیت بحرانی در باشگاه داری

باشگاه ما در این شرایط به هیچ عنوان توان ادامه دادن بازی های لیگ را ندارد و تنها عاملی که تیم در بازی ها حضور می یاید، غیرت بچه هاست. مشکلاتمان بی شمار هستند، از لحاظ مالی مشکل داریم، تمرین مناسب نداریم و از هر لحاظ که فکرش را بکنیم در تنگنا قرار داریم.ما انشاالله به کارمان ادامه می دهیم. یکسری قول ها به تیم ما داده شده است که امیدواریم به مرحله عمل برسد.

زاهدانی ها ناامید نیستند

اینکه در لیگ بمانیم خیلی سخت است اما هنوز امیدواریم و ناامید دشمن خداست. چند بازی پیش رو داریم که اگر بتوانیم در آنها موفق باشیم حتی می توانیم به بقا در لیگ هم فکر کنیم.

خبرگزاری فوتبال

 

بخش نظردهی بسته شده است..