پاسخ پسر محمدرضا عارف به اظهارات لاله افتخاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) پسر محمدرضا عارف در واکنش به اظهارات لاله افتخاری گفت: از ایشان به عنوان یک مادر و بانوی ایرانی که در مجلس حضور دارند درخواست می‌کنم کارنامه عملکردی خود را در ارتباط با اقداماتی که درباره تحکیم خانواده انجام داده‌اند با ذکر نتایج آنها بیان کنند.

حمیدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات اخیر لاله افتخاری، گفت: من در مقام پاسخگویی به هر مطلبی که از جانب هر کسی صادر می‌شود برنخواهم آمد و همه افراد در بیان مطالبی که احساس تکلیف شرعی یا سیاسی می‌کنند آزاد هستند، ولی در توضیح کلیت قضیه نگاه به «مادر» و در طول آن «خانواده»، یک نگاه عاطفی ـ احساسی صرف نیست که مثلا فرزند فقط تا سن دبستان به مادر نیاز داشته باشد و بعد تمام. اتفاقا همین نگاه کوتاه‌اندیش به مقوله حمایت‌های خانوادگی است که باعث شده امروز در جامعه ما نقش خانواده و بزرگترها و اصالت خانوادگی کمرنگ شود و جامعه از مسیر یک جامعه سالم توام با عشق و محبت به سمت یک جامعه خشن بدور از عواطف مادرانه و حس زیبای عاشقانه برود.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که در هر سنی و هر شرایطی و هر سمتی که باشم یا نباشم، نیازمند گرفته شدن دستم توسط پدر و مادرم هستم. طبق آیه شریفه "وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاح الذُّلّ مِنْ الرَّحْمَة" تمام وجود و شخصیت و زندگی‌ام را خاضعانه بر پای پدر و مادرم می‌ریزم و از آنها برای عاقبت بخیری‌ام طلب دعای خیر دارم و از اینکه مادر فداکار و عزیزم که هیچ‌گاه بدون رضایت پدر بزرگوارم عملی را انجام نمی‌دهد، مرا در بزرگترین تصمیم زندگی‌ام در سن ۳۷ سالگی همراهی کردند بر خود می‌بالم و ذره ذره خاک قدومشان را بر چشم خود توتیا می‌کنم و در همین جا تأکید می‌کنم خانواده محمدرضا عارف، فقط و فقط خود را وقف منافع ملی و سرافرازی کشور و آسایش مردم کرده و خواهند کرد و در این راه ترسی از بادها و طوفان‌ها نیز نخواهند داشت.

حمیدرضا عارف در پایان تأکید کرد: به عنوان یک شهروند از خانم افتخاری به عنوان یک مادر و بانوی ایرانی که در مجلس حضور دارند درخواست می‌کنم کارنامه عملکردی خود را در ارتباط با اقداماتی که درباره تحکیم خانواده انجام داده‌اند با ذکر نتایج آنها بیان کنند تا افکار عمومی با چشمان باز نسبت به انتخاب یا عدم انتخاب این نمایندگان تصمیم درست اتخاذ کنند.

گفتنی است، اخیرا لاله افتخاری در اظهارنظری گفته بود «بعضی فکر کردند روز ثبت نام نمایندگی مجلس، اول مهر است و برای ثبت نام مدرسه آمدند که مادرشان را هم همراه خود آورده بودند.»

 

بخش نظردهی بسته شده است..